Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
22-12-2024, Niedziela, 03:51


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Otwarty konkurs ofert na realizacje zadań publicznych - marzec 2015r.

 

Burmistrz Miasta Sanoka

ogłasza otwarty konkurs ofert

na wsparcie realizacji zadania publicznego w 2015 roku przez organizacje pozarządowe oraz podmioty uprawnione do prowadzenia działalności pożytku publicznego działające na terenie miasta Sanoka

 

  1. Rodzaj zadań:

Zadanie 1 - „Zapewnienie higieny osobistej osobom bezdomnym – wspieranie łaźni dla bezdomnych i punktu wydawanie czystej odzieży”;

Zadanie 2 - „Wspieranie działań socjalno-bytowych na rzecz osób bezdomnych poprzez zapewnienie posiłku, niezbędnego ubrania i schronienia”;

Zadanie 3 - „Wspieranie działalności statutowej organizacji skupiających kombatantów, integracja środowisk kombatanckich”;

Zadanie 4 - „Pomoc żywnościowa najuboższym dotkniętym ubóstwem i wykluczeniem społecznym”;

Zadanie 5 - „Aktywizacja seniorów poprzez prowadzenie działań edukacyjno-kulturalnych”;

Zadanie 6 - „Wspieranie działalności klubów seniora, emerytów i rencistów”;

Zadanie 7 - „Wsparcie działań na rzecz rodzin wielodzietnych, a w szczególności pomoc dzieciom pochodzącym z tych rodzin”;

Zadanie 8 - „Wspieranie wszelkich form pomocy dzieciom i młodzieży niepełnosprawnej ruchowo, integracja ze środowiskiem zdrowych rówieśników”;

Zadanie 9 - „Współorganizowanie szkoleń podnoszących jakość pracy wolontariuszy”;

Zadanie 10 - „Organizacja spotkań mających na celu wsparcie osób zmagających się z chorobami nowotworowymi i ich rodzin”;

Zadanie 11 – Integracja i aktywizacja środowisk osób niepełnosprawnych oraz prowadzenie innowacyjnych działań zapobiegających ich izolacji i marginalizacji”

 

  1. Środki publiczne przeznaczone na realizację zadania:

1. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadań wynosi:

Zadanie 1 - 4.250,00

Zadanie 2 - 43.000,00

Zadanie 3 - 2.000,00

Zadanie 4 - 2.000,00

Zadanie 5 - 1.000,00

Zadanie 6 - 1.600,00

Zadanie 7 - 1.000,00

Zadanie 8 - 1.150,00

Zadanie 9 - 1.000,00

Zadanie 10 - 1.000,00

Zadanie 11- 4.000,00

 

2. Kwota podana w ust. 1 może ulec zmianie.

 

 

 

 

  1. Zasady przyznania dotacji:

  1. Postępowanie konkursowe odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi
    w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1118 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.

  2. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są podmioty wymienione w art. 11
    ust. 3 ustawy, działające na terenie Sanoka.

  3. Złożona oferta powinna spełnić wymogi określone w art. 14 ustawy oraz powinna być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej
    z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania
    (Dz. U. z 2011r. Nr 6, poz. 25).

  4. Dotację na realizację zadania otrzyma podmiot, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu konkursowym.

  5. Uruchomienie środków na realizację zadania następuje na podstawie umowy zawartej pomiędzy Burmistrzem Miasta Sanoka, a podmiotem którego oferta zostanie wybrana.

 

IV. Termin realizacji zadania

Zadanie winno być wykonane w 2015 roku w terminie wskazanym w umowie.

 

V. Termin i zasady składania ofert

  1. Oferty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 (p.1) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta w Sanoku ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
    w terminie do 25 marca 2015r. do godz. 15­30.

  2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (niezależnie od daty stempla pocztowego) i zostaną zwrócone podmiotom uprawnionym bez otwierania.

  3. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić następujące informacje:

  • nazwę podmiotu i jego dokładny adres;

  • rodzaj zadania z otwartego konkursu.

  1. Do oferty należy dołączyć:

  • aktualny statut lub inny dokument zawierający zakres działalności podmiotu oraz wskazujący organy uprawnione do reprezentacji.

  1. Oferty należy sporządzić wg następujących zasad:

  • oferta musi być kompletna;

  • musi zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania, jeśli pytanie nie dotyczy podmiotu uprawnionego czy zgłaszanego projektu należy jasno zaznaczyć wpisując określenie „nie dotyczy”;

  • nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty.

  1. Oferty złożone w otwartym konkursie ofert podlegają procedurze uzupełnienia drobnych braków formalnych.

  2. Niedokonanie korekty lub uzupełnienia, w wyznaczonym terminie, będzie skutkować odrzuceniem oferty na etapie oceny formalnej.

  3. Konkurs ofert przeprowadza się także w sytuacji, gdy została zgłoszona tylko jedna oferta.

  4. W otwartym konkursie ofert może zostać wybrana więcej niż jedna oferta.

  5. W przypadku gdy wnioskowana w ofercie kwota dotacji ulegnie zmniejszeniu w wyniku wyboru więcej niż jednej oferty na realizację określonego zadania, konieczne jest dokonanie uzgodnień, których celem jest doprecyzowanie warunków i zakresu realizacji zadania, w formie zaktualizowanego harmonogramu i kosztorysu, stanowiących załączniki do umowy o wsparcie wykonania zadania publicznego.

  6. Każdy, w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu, może żądać uzasadnienia wyboru lub odrzucenia oferty.

  7. Z wyłonionymi w konkursie ofert organizacjami, bez zbędnej zwłoki, zawierana jest umowa o wsparcie realizacji zadania publicznego wg obowiązującego wzoru.

  8. Organizacja, która uzyskała dotację obowiązana jest poddać się kontroli
    i ocenie realizacji zadania, dokonywanej przez Burmistrza, w zakresie i wg kryteriów określonych w art. 17 ustawy. Ponadto organizacja realizująca zadanie zobowiązana jest składać Burmistrzowi bieżące sprawozdania finansowe i merytoryczne w trakcie realizacji zadania w terminach określonych w umowie.

  9. Formularz oferty dostępny jest w Urzędzie Miasta w Sanoku w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich (I piętro, pokój 21).

 

VI. Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty

  1. Oferty będą rozpatrywane przez komisję konkursową powołaną przez Burmistrza Miasta Sanoka.

  2. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 27 marca 2015r.

  3. Przy rozpatrywaniu ofert stosowane będą następujące kryteria:

  • możliwość realizacji zadania przez podmiot składający ofertę;

  • doświadczenie i kwalifikacje osób przy udziale których podmiot uprawniony ma realizować zadanie;

  • planowane koszty realizacji zadania;

  • zadeklarowany udział środków finansowych własnych albo pozyskanych z innych

źródeł na realizację zadania;

  • prawidłowość i rzetelność realizacji zadań w latach poprzednich;

  • terminowość rozliczeń;

  • dotychczasową współpracę z Gminą Miasta Sanoka.

  1. Wyboru oferty dokonuje Burmistrz Miasta Sanoka po zapoznaniu się z opinią komisji konkursowej.

  2. Od decyzji Burmistrza co do wyboru oferty i udzielenia dotacji nie stosuje się trybu odwołania.

  3. Ogłoszenie o otwartym konkursie oraz wyniki dokonanego wyboru oferty i wysokość przyznanej dotacji zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Sanoku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sanoka. O wynikach konkursu podmioty uprawnione zostaną powiadomione pisemnie.

 

VII. Informacja o zrealizowanych zadaniach tego rodzaju w roku 2014

Lp.

Rodzaj zadania

Nazwa organizacji realizującej zadanie

Kwota dotacji

1.

Zapewnienie higieny osobistej osobom bezdomnym (wsparcie działania łaźni dla bezdomnych i punktu wydawania czystej odzieży)”

Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta
z siedzibą w Sanoku
ul. Hetmańska 11

4.000,00

2

Zapewnienie schronienia, ubrania i posiłku osobom bezdomnym wymagającym stałej opieki ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność, wsparcie w wychodzeniu z bezdomności”

Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta
z siedzibą w Sanoku
ul. Hetmańska 11

89.000,00

3

Wspieranie działalności statutowej organizacji skupiających kombatantów”

 

Związek Inwalidów Wojennych Rzeczpospolitej Polskiej Oddział w Sanoku, ul. Franciszkańska 4

1.000,00

4

Realizacja Europejskiego Programu Pomocy Żywnościowej – PEAD”

Zarząd Rejonowy Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Sobieskiego 16

1.250,00

5

Realizacja Europejskiego Programu Pomocy Żywnościowej – PEAD”

Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnym Ruchowo

w Sanoku, ul. Rynek 15

1.250,00

6

Prowadzenie działań ukierunkowanych na poprawę sprawności intelektualnej i aktywności życiowej osób starszych”

Sanocki Uniwersytet Trzeciego Wieku w Sanoku, ul. Mickiewicza 21;

1.500,00

7

Wspieranie działalności Klubów Seniora”

Zarząd Rejonowy Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej w Sanoku , ul. Sobieskiego 16

1.000,00

8

Integracja i aktywizacja środowisk osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu słuchu i wzroku – działania zapobiegające izolacji i marginalizacji”

Polski Związek Głuchych Koło Terenowe w Sanoku, ul. Franciszkańska 4

500,00

9

Integracja i aktywizacja środowisk osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu słuchu i wzroku – działania zapobiegające izolacji i marginalizacji”

Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki Koło Powiatowe w Sanoku, ul. Franciszkańska 4

500,00

10

Partnerstwo rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym – międzynarodowa wymiana doświadczeń w zakresie konstruktywnych rozwiązań mających na celu poprawę społecznego funkcjonowania rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym”

Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnym Ruchowo w Sanoku, ul. Rynek 15

2.000,00

11

Wspieranie działalności rekreacyjno-rehabilitacyjnej na rzecz osób niepełnosprawnych umysłowo”

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Warszawa ul. Głogowa 2B – realizować będzie Koło w Sanoku,

ul. Kochanowskiego 10/11

1.000,00

12

Współorganizowanie szkoleń podnoszących jakość pracy wolontariuszy”

Powiatowe Centrum Wolontariatu w Sanoku, ul. Rynek 1

1.500,00

13

Wspieranie działalności statutowej organizacji działających na rzecz osób zmagających się z chorobą nowotworową”

SANITAS” Stowarzyszenie na Rzecz Walki z Chorobami Nowotworowymi w Sanoku

ul. Kościuszki 15

1.000,00

14

Spotkania integracyjne dla dzieci z rodzin wielodzietnych”

Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego Zarząd Główny w Sanoku
ul. Grzegorza 5

 

1.000,00

15

Wspieranie działalności organizacji skupiających osoby chore na stwardnienie rozsiane”

Polskie Towarzystwo Stwardnienie Rozsianego Oddział w Sanoku, ul. Konarskiego 26

 

1.000,00

16

Integracja emerytów i rencistów – kulturalny rozwój środowiska”

Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów Zarząd rejonowy w Sanoku, ul. Rynek 15

 

1.000,00

17

Integracja i adaptacja w środowisku osób niepełnosprawnych – wspieranie działalności klubu”

Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział „SALUTARIS” w Sanoku, ul. Rynek 16

1.000,00

 

.

                                                                                                                         Burmistrz Miasta Sanoka

                                                                                 Tadeusz Pióro

 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-03-05 09:47:55
Udostępnił: Elżbieta Futyma
Data: 2015-03-05 09:51:13
Modyfikował(a): Elżbieta Futyma
Data: 2015-03-05 09:53:07

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl