OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA SANOKA
Na podstawie art. 29, art. 30, art. 31, art. 32, art. 33, art.34, art. 79 ust.1, art.71 ust.2 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.)
informuje się wszystkich zainteresowanych, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Pana Jana Marcinkowskiego, zam. Sanok, dotyczące zmiany decyzji Burmistrza Miasta Sanoka z dnia 14.01.2011r, znak: TG.A.III.7624/21/2010 o środowiskowych uwarunkowaniach, wydanej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji”, przewidzianego do realizacji na działce nr 1412/15 położonej przy ul. Dworcowej, obręb Śródmieście w mieście Sanok.
Organem właściwym do wydania decyzji zmieniającej jest Burmistrz Miasta Sanoka
Organami właściwymi do dokonania uzgodnień i wydania opinii są:
1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie
2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sanoku
Z dokumentacją sprawy tj. wnioskiem o zmianę przedmiotowej decyzji, opiniami innych organów, aneksem do raportu o oddziaływaniu na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Miasta Sanoka, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1, w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego, ul. Rynek 1, pok. 52 w godzinach pracy Urzędu.
Ponadto, informuje się o możliwości składania uwag i wniosków w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 08.06.2012r do dnia 28.06.2012r.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:
1. w formie pisemnej do Urzędu Miasta Sanoka, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1,
2. ustnie do protokołu, w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego – Urzędu Miasta Sanoka, pok. 52 w godzinach pracy Urzędu,
3. za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130 poz. 1450 z póz. zm.), na adres e-mail: architektura@um.sanok.pl
Wnioski złożone po upływie terminu o którym mowa w niniejszym obwieszczeniu pozostają bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Sanoka.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Sanoku bip.um.sanok.pl, wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszego organu i w miejscu planowanego przedsięwzięcia oraz w prasie lokalnej.
|