O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA SANOKA
z dnia 11 kwietnia 2012 roku
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu
lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r.), oraz art. 61 § 4, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Informuje się wszystkich zainteresowanych, że w dniu 03.04.2012 r. na wniosek Powiatu Sanockiego, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku bursy szkolnej na budynek administracyjno-biurowy. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza budynku na cele administracyjno-biurowe dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego”, przewidzianego do realizacji na działce nr 267/2, położonej w Sanoku, obręb Śródmieście przy ul. Kościuszki.
W związku z powyższym informuję, że całość akt sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Miasta Sanoka, w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego w Sanoku, pok. nr 52 (parter) w godzinach pracy Urzędu, w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
|