O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA SANOKA
z dnia 24 sierpnia 2011 roku
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu
lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r.), oraz art. 61 § 4, ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Informuje się wszystkich zainteresowanych, że w dniu 17.08.2011 r. na wniosek Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 38, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i nadbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej z przeznaczeniem poddasza na zaplecze administracyjne, przewidzianego do realizacji na działce nr 294/47, położonych w Sanoku, obręb Wójtowstwo, przy ulicy Jana Pawła II.
W związku z powyższym informuję, że całość akt sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Miasta Sanoka, w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego w Sanoku, pok. nr 52 (parter) w godzinach pracy Urzędu, w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
|