OBWIESZCZENIE 
 
Burmistrz Miasta Sanoka, działając na podstawie  art. 29, art. 30, art. 31, art. 32, art. 34,                         art. 79 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji  
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) 
Informuje wszystkich zainteresowanych, że w postępowaniu administracyjnym wszczętym                               na wniosek Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 59,                38-500 Sanok, przystąpiono do przeprowadzenia procedury udziału społeczeństwa w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa stacji paliw płynnych”, przewidzianego do realizacji na działkach nr 122, 121/1, 78/11 położonych przy ul. Krakowskiej, obręb Dąbrówka w mieście Sanok. 
Organem właściwym do wydania decyzji określającej środowiskowe uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia jest Burmistrz Miasta Sanoka 
Organami właściwymi do dokonania uzgodnień i wydania opinii są: 
1.	Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie  
2.	Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sanoku 
Z dokumentacją sprawy tj. wnioskiem wraz z wymaganymi załącznikami, opiniami innych organów,  raportem o oddziaływaniu na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Miasta Sanoka,                               38-500 Sanok, ul. Rynek 1, w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego,                         ul. Rynek 1, pok. 52 w godzinach pracy Urzędu. 
Ponadto, informuje o możliwości składania uwag i wniosków w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, w terminie 21 dni, tj. od dnia 08.07.2011r do dnia 29.07.2011r. 
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:  
1.	w formie pisemnej do Urzędu Miasta Sanoka, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1,  
2.	ustnie do protokołu, w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego – Urzędu Miasta Sanoka, pok. 52 w godzinach pracy Urzędu, 
3.	za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001                         o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130 poz. 1450 z póz. zm.), na adres e-mail: architektura@um.sanok.pl 
Wnioski złożone po upływie terminu o którym mowa w niniejszym obwieszczeniu pozostają bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Sanoka. 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Sanoku bip.um.sanok.pl,   wywieszenie                      na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszego organu i w miejscu planowanego przedsięwzięcia                        oraz w prasie lokalnej. 
  
  |