OGŁOSZENIE 
Burmistrza Miasta Sanoka 
 
o przystąpieniu do sporządzenia III zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego” m. Sanoka. 
 
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym                      (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Sanoka Uchwały Nr XLV/376/13 z dnia 30 lipca 2013 r., zmieniającej uchwałę Nr IX/73/11 Rady Miasta Sanoka z dnia 16 czerwca 2011 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia III zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego”                 m. Sanoka, w granicach określonych na załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały. 
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące wyżej wymienionej zmiany studium. 
Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1, w terminie                 do dnia 7 kwietnia 2014 r.  
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. 
Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 40, art. 46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.               o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia III zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego” m. Sanoka, wraz              z prognozą oddziaływania na środowisko. 
Z niezbędną dokumentacją sprawy, zgromadzoną na tym etapie postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. projektu zmiany studium  można zapoznać się w Urzędzie Miasta                   w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1, w godzinach pracy urzędu. 
Wnioski i uwagi związane z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu ww. projektu zmiany studium wraz                           z prognozą oddziaływania na środowisko mogą być zgłaszane w terminie do dnia 7 kwietnia 2014 r.:  
-	w formie pisemnej w Urzędzie Miasta w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1, 
-	ustnie do protokołu w Urzędzie Miasta w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1, 
-	za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym na adres                 e-mail: architektura@um.sanok.pl 
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Sanoka. 
  
  
  |