Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
22-12-2024, Niedziela, 02:49


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Usługi związane z opieką nad bezdomnymi zwierzętami

Pieczęć Zamawiającego

 

Znak sprawy. TK.7021. 97.2013

            Sanok 15.07.2013 r.

 

 

 

Adres i nazwa wykonawcy: ..........................................................................

 

Zapytanie ofertowe

1 . Zamawiający Gmina Miasta Sanoka

2. Opis przedmiotu zamówienia usługi związane z opieką nad bezdomnymi zwierzętami polegające na:

-        zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt poprzez udzielenie pomocy w miejscu zdarzenia,

-         zapewnienie miejsca dla zwierząt biorących udział w zdarzeniach drogowym lub zwierząt uśpionych do czasu odbioru przez Zamawiającego. Zwierzęta będą odbierane w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 tego samego dnia lub dzień następny,

-        usypianie ślepych miotów oraz innych zwierząt bezdomnych dostarczonych przez Zamawiającego,

-        udzielenie pomocy w lecznicy zwierzętom dostarczonym przez Zamawiającego poprzez podanie podstawowych leków w zależności od potrzeb,

-        sterylizacja lub kastracja zwierząt dostarczonych przez Zamawiającego.

3. Termin realizacji zamówienia 31.12.2014 r.

4. Okres gwarancji - nie dotyczy

5. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miasta (Biuro podawcze pok. nr 1) 31.07.2013 r.

6. Warunki płatności 30 dni.

7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ludwik Kopleński (134652830).

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 31.07.2013 r.

10. Treść oferty:

a) nazwa wykonawcy ...............................................................................

b) adres wykonawcy ...................................................................................

c) NIP ....................................................................................................

d) regon .....................................................................................................

e) nr rachunku bankowego ............................................................................

f) oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)      jednorazowy wyjazd do zdarzenia drogowego wraz z udzieleniem pomocy – cena  ….........................     zł (brutto),

2)      uśpienie jednego ślepego miotu – cena …........................ zł (brutto)

3)      uśpienie psa lub kota  wraz z przechowaniem do czasu odbioru przez Zamawiającego - cena ….............................. zł (brutto)

4)      udzielenie pomocy w lecznicy za jedno zwierzę – cena ….................... zł (brutto)

5)      sterylizacja lub kastracja jednego kota – cena ….......................... zł(brutto)

6)      sterylizacja lub kastracja jednego psa - cena …........................... zł(brutto)

Suma od 1 do 6  …................................ zł(brutto)

Podstawą wyboru oferty będzie średnia cena obliczona z kwot zaoferowanych w pozycjach od 1do 6.

Cena oferty – suma: …............: 6 = ….......................... zł (brutto)

Cena netto .............................. zł, słownie złotych ….......................................

............................................................................................................

Podatek VAT ..........................zł, słownie złotych …......................................

............................................................................................................

Cena brutto.. ............................zł, słownie złotych ...........................................

 

11. Oświadczam, że zapoznałem sic z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

 

 

                                                                                                          …............................................

            Data i podpis oferenta.

 

 

Zamawiający zastrzega odstąpienie od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn.

 


Autor: Kinga Czekańska
Data: 2013-07-15 12:05:36
Udostępnił: Kinga Czekańska
Data: 2013-07-15 12:12:10

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl