Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
5-05-2024, Niedziela, 15:58


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

„Ogłoszenie o wyborze oferty na: Zabezpieczenie osuwiska usytuowanego na skarpie miejskiej poniżej budynku Rynek 15 w Sanoku

TI.271.3.2015                                                                                                           Sanok, 30.04.2015 r.

 

Ogłoszenie o wyborze oferty

 

Dotyczy: postępowania na „Zabezpieczenie osuwiska usytuowanego na skarpie miejskiej poniżej budynku Rynek 15 w Sanoku”.

 

Gmina Miasta Sanoka, dziękując za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: „Zabezpieczenie osuwiska usytuowanego na skarpie miejskiej poniżej budynku Rynek 15 w Sanoku” informuje, że wybrano ofertę firmy: „Remost” Józef Siry i wspólnicy sp. jawna, ul. Przemysłowa 10,
39-200 Dębica
za kwotę netto 2 740 550,07 , brutto z podatkiem VAT:  3 370 876,58 zł.

Wybrana oferta spełniła wszystkie warunki Zamawiającego określone w SIWZ i uzyskała największą ilość punktów w ocenianych kryteriach.

 

Złożonym w postępowaniu ofertom przyznano następujące ilości punktów:

L.p

Nazwa Wykonawcy

Cena

Termin wykonania zamówienia

Łączna punktacja

1.

„Remost” Józef Siry i wspólnicy sp. jawna, ul. Przemysłowa 10, 39-200 Dębica

80

20

100

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie został wykluczony żaden oferent:

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrzucono oferty:

 1.       AARSLEF sp. z o .o., al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa

Uzasadnienie: Odrzucono ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZPtreść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ).

Z treści złożonego w ofercie oświadczenia na stronie 39, oraz złożonego wyjaśnienia o które zwrócił się Zamawiający pismem z dnia 20.04.2015r. wynika iż Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację zamienną, co jest niezgodne z pkt.3.3.2 SIWZ w którym Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.  

W treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający nie przewidział możliwości składania ofert wariantowych pkt. 3.3.2. Natomiast w Rozdziale II Opisu przedmiotu zamówienia pkt. 5 Zamawiający dopuścił zastosowanie materiałów, urządzeń i produktów równoważnych (innych producentów) z których będzie wykonany przedmiot zamówienia. Kwestię tą regulują postanowienia art. 29 Pzp, a zastosowanie produktów równoważnych prowadzi do wykonania zamówienia w taki sposób, jak przewidziano w SIWZ, z użyciem jednak innych materiałów. Stosowanie materiałów, wyrobów lub rozwiązań równoważnych nie należy utożsamiać z zastosowaniem innej technologii, dodatkowego wyposażenia, lub robót zmieniających zakres zamówienia, które należy traktować jako rozwiązanie wariantowe (oferta wariantowa). Przez ofertę wariantową należy rozumieć możliwość zaoferowania w złożonej ofercie innego niż określonej w SIWZ, sposobu wykonania zamówienia.

(powyższe potwierdza wyrok KIO: KIO 710/12 z dnia 25 kwietnia 2012) 

2.  Przedsiębiorstwo INTRABET Sp. z o.o. ul. II Armii Wojska Polskiego 31, 38-500 Sanok

Uzasadnienie: Odrzucono ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZPtreść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ).

Zamawiający w ogłoszeniu i SIWZ w ust. 4 – Termin Wykonania Zamówienia określił czas trwania zamówienia na 180 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował 7-mio miesięczny termin wykonania, co jest niezgodne z wymogami SIWZ.

  

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyborze ofertyPlik PDF 1.06 MB
Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-04-30 15:15:08
Udostępnił: Adam Kasprzak
Data: 2015-04-30 15:20:03

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl