Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
22-12-2024, Niedziela, 03:56


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Informacja o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego na utrzymanie zieleni w mieście Sanoku

1. Informuję, że w dniu 20 grudnia 2013 r. przeprowadzono przetarg nieograniczony na utrzymanie zieleni w mieście Sanoku na niżej wymienione zadania:
1. Utrzymanie Parku miejskiego
2. Utrzymanie 11 zorganizowanych zieleńców w dzielnicy „Śródmieście”
3. Utrzymanie 8 zorganizowanych zieleńców w dzielnicy „Wójtostwo”
4. Utrzymanie 5 zorganizowanych zieleńców w dzielnicy „Dąbrówka, Posada, Olchowce”
5. Utrzymanie Skarpy Staromiejskiej na odcinku od schodów Balowskich do schodów Zamkowych
6. Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich
7. Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego
 
2. Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.        z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na wykonanie:
-        zadania wymienionego w pkt. 1 „Utrzymanie Parku miejskiego” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-        zadania wymienionego w pkt. 2 – „Utrzymanie 11 zorganizowanych zieleńców           w dzielnicy „Śródmieście” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-        zadania wymienionego w pkt. 3 „Utrzymanie 8 zorganizowanych zieleńców                w dzielnicy „Wójtostwo” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-        zadania wymienionego w pkt. 4 „Utrzymanie 5 zorganizowanych zieleńców                w dzielnicy: Dąbrówka, Posada, Olchowce” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-        zadania wymienionego w pkt. 5 „Utrzymanie Skarpy Staromiejskiej na odcinku od schodów Franciszkańskich do schodów Zamkowych” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie z kryterium oceny ofert określonym                      w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-        zadania wymienionego w pkt. 6 „Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie               z kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-        zadania wymienionego w pkt. 8 „Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego” wybrana została oferta nr 1 EKO-TEREN s.c. Izabela Kruczkiewicz, Agnieszka Kruczkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe 38-500 Sanok ul. Głogowa 5, która otrzymała maksymalną ilość 100 pkt. zgodnie            z kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oferta nr 2 złożona na zadania wymienione w pkt. 3, 4 i 5 przez LORENC Usługi Ogrodnicze Michał Lorenc, 38-500 Trepcza, ul. Złota 5 została odrzuconazgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907     z późn. zm.).
 
1)      Opłacona polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                 z przedmiotem zamówienia, nie spełnia wymogów określonych w punkcie w pkt6.7. SIWZ.  Data sporządzenia polisy ubezpieczeniowej jest niezgodna z terminem złożenia dokumentów dopuszczonych do udziału w postępowaniu. Zgodnie z SIWZ termin złożenia dokumentów został wyznaczony na dzień 20 grudnia 2013r., Zamawiający otrzymał polisę sporządzoną z dniem 14 stycznia 2014r. Ponadto dostarczony przez Wykonawcę z dniem 16 stycznia 2014r dokument nie spełnia wymogów określonych z pkt. 6 SIWZ, tj. nie jest oryginałem lub kserokopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2)      Potwierdzenie, że dostawy lub usługi (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, nie spełniają wymogów określonych            w punkcie 6.1. SIWZ nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
3)      Informacja na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania osobami, nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.4. SIWZ nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
4)      Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres; nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.5. SIWZ nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
5)      Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (min. kwota pięciocyfrowa) wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.6. SIWZ nie zostały złożone         w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
6)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.10. nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
7)      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.11. SIWZ nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
8)      Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.12. SIWZ nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.,
9)      Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne, zgodnie z art. 28 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.14. nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
10) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca powołujący się przy wykonywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych przedmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, nie spełniają wymogów określonych w pkt. 6.15. nie zostały złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 3 dni od dnia otrzymania wezwania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca otrzymał wezwanie w dniu 3 stycznia 2014r. Zamawiający otrzymał dokument od Wykonawcy w dniu 8 stycznia 2014r.
 
4.      Umowy na wykonanie zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 zostaną zawarte w terminie określonym      w art. 94. ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907           z późn. zm.).


Autor: Kinga Czekańska
Data: 2014-02-20 08:07:18
Udostępnił: Kinga Czekańska
Data: 2014-02-20 08:10:59

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl