BURMISTRZ MIASTA SANOKA
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowiska Aplikanta
w wymiarze 1/1 etatu
w Straży Miejskiej w Sanoku
I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem :
1) Wymagania wynikające z przepisów ustaw o strażach gminnych, o pracownikach samorządowych oraz określone przez pracodawcę :
a) wykształcenie średnie lub wyższe (przy wykształceniu średnim wymagany staż pracy wynosi minimum 2 lata),
b) obywatelstwo polskie,
c) ukończone 21 lat,
d) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
e) niekaralność sądowa,
f) nienaganna opinia,
g) dobra sprawność psychiczna i fizyczna,
h) korzystanie z pełni praw publicznych.
2) Wymagania dodatkowe :
a) znajomość zagadnień z zakresu uprawnień Straży Miejskich, elementów prawa administracyjnego i karnego,
b) prawo jazdy kategorii B,
c) umiejętność obsługi komputera, programów biurowych OFFICE (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
d) dyspozycyjność w zakresie świadczenia pracy w dni wolne i święta,
e) komunikatywność, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole,
f) odporność na stres i zdolności negocjacyjne.
II. Podstawowy zakres obowiązków :
1) Patrolowanie i kontrolowanie przydzielonego rejonu służbowego pod względem bezpieczeństwa, spokoju i porządku oraz utrzymania czystości i ładu w miejscach publicznych i prywatnych,
2) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień,
3) kontrola posesji, targowisk i placówek handlowych w zakresie przestrzegania przepisów porządkowych określonych ustawami i przepisami prawa miejscowego,
4) współdziałanie w zakresie ochrony porządku podczas imprez i zgromadzeń publicznych.
III. Wymagane dokumenty :
1) Życiorys (CV), zdjęcie,
2) List motywacyjny,
3) Uwierzytelniona kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4) Uwierzytelniona kopia prawa jazdy,
5) Oświadczenie o niekaralności sądowej,
6) Uwierzytelnione za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy, o ile kandydat posiada staż pracy,
7) Zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza rodzinnego lub medycyny pracy o stanie zdrowia, poświadczające brak przeciwwskazań do pracy w Straży Miejskiej,
8) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) Uwierzytelniona kserokopia książeczki wojskowej potwierdzającej uregulowany stosunek do służby wojskowej lub zaświadczenie Komendanta WKU o stosunku do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet).
IV. Wybrani kandydaci zostaną skierowani na szkolenie podstawowe dla strażników miejskich. Zatrudnienie nastąpi pod warunkiem ukończenia
z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 18 grudnia 2009r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowiska Aplikanta w Straży Miejskiej w Sanoku”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)
Burmistrz Miasta Sanoka
Wojciech Blecharczyk
Sanok, dnia 07 grudnia 2009r.
|