Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
22-12-2024, Niedziela, 04:33


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty

Dokumenty:
Wypełniony formularz wniosku, zawierający informacje dotyczące warunków ustawowych i określonych w uchwale Rady Miasta Sanoka, niezbędnych dla uzyskania zezwolenia.
 
Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:
  1. dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu, stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
  2. pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
  3. decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego
    o zatwierdzeniu zakładu (lokalu).

     


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2010-08-06 13:57:17
Udostępnił: Elżbieta Futyma
Data: 2010-08-06 14:02:37
Modyfikował(a): Elżbieta Futyma
Data: 2012-10-05 09:16:19

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl