Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
22-12-2024, Niedziela, 04:32


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Termin i sposób załatwienia sprawy

Termin i sposób załatwienia

Rozpatrzenie sprawy, wydanie zezwolenia lub jego odmowa, następuje w okresie
1 lub 2 miesięcy od daty wpływu wniosku.

 

Sprawy załatwiane są w Urzędzie Miasta w Sanoku, Wydział Spraw Społecznych
i Obywatelskich ul. Rynek 1, I piętro, pok. 21,
tel. 13 46 52 847.

W przypadku udzielenia zezwolenia wnioskodawca odbiera decyzję osobiście oraz opłaca stosowną opłatę, w zależności od rodzaju zezwolenia.

 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2010-08-06 13:47:59
Udostępnił: Elżbieta Futyma
Data: 2010-08-06 13:53:22
Modyfikował(a): Elżbieta Futyma
Data: 2012-04-23 10:28:57

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl