Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
2-01-2025, Czwartek, 16:35


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłozenie o naborze - Żłonek nr 1

BURMISTRZ MIASTA SANOKA

 

Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Dyrektora Żłobka Samorządowego Nr 1 Sanoku, ul. Podgórze 24, w wymiarze 1/1 etatu

 

I.                   Wymagania związane ze stanowiskiem:

1. Wymagania niezbędne: 

a)      wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,

b)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c)      pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 4 ustawy o pracownikach       samorządowych oraz art. 18 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,

d)      dobry stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na stanowisku Dyrektora.

             

2.  Wymagania dodatkowe :

a)      preferowane kwalifikacje: pielęgniarka, położna, opiekunka dziecięca, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej lub pedagog opiekuńczo – wychowawczy,

b)      znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż.,

c)      umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji,

d)      zdolności organizacyjne,

e)      odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres,

f)        umiejętność łagodzenia konfliktów,

g)      obsługa komputera.

 

            3. Podstawowy zakres wykonywanych zadań:

a)      organizowanie i nadzór prawidłowego funkcjonowania żłobka oraz kierowanie jego działalnością,

b)      ustalenie struktury organizacyjnej żłobka,

c)      zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo – wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb,

d)      zapewnienie właściwych warunków pracy i przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż.,

e)      prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,

f)        właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi,

g)      wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy podległego personelu,

h)      pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku,

i)        zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie,

j)        współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do żłobka, lokalnym środowiskiem, organem prowadzącym, instytucjami i organizacjami,                             w szczególności w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

 

4.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a)      obciążenie psychofizyczne – stres związany z kierowaniem zespołem pracowników, zakresem odpowiedzialności i obowiązków.

 

 

 

 

5. Miejsce i  otoczenie organizacyjno-techniczne:

a)      stanowisko pracy usytuowane jest w budynku żłobka przy ul. Pogórze 24,

b)      budynek wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych, bez dostępu do windy,

c)      praca przy monitorze komputerowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

 

       II.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

a)      w/w wskaźnik w miesiącu maju 2015 r.  nie przekroczył 6%.

 

       III. Wymagane dokumenty:

a)      życiorys (CV),

b)      list motywacyjny, uzasadniający przystąpienie do konkursu,

c)      koncepcja funkcjonowania i rozwoju żłobka, zawierająca do 5 stron maszynopisu,

d)      kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

e)      kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,

f)        kopia dowodu osobistego,

g)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu                     z pełni praw publicznych,

h)      oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i)        oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,

j)        oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego, pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,

k)      poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,

l)        kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

m)    w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,

n)      zaświadczenie od lekarza rodzinnego lub medycyny pracy, poświadczające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku dyrektora żłobka,

o)      osoba, która wygra konkurs będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Sądowego.

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 24.06.2015. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem Oferta na stanowisko Dyrektora Żłobka Samorządowego Nr 1”.

Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U.         z 2014r. poz. 1182 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 tj.).

 

Sanok, dnia 10.06.2015 r.

 

Burmistrz Miasta Sanoka
 
Tadeusz Pióro

  


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-06-10 10:39:07
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2015-06-10 10:40:58

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl