Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
23-04-2024, Wtorek, 23:14


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze - Mł. Referent - SO

 BURMISTRZ MIASTA SANOKA

 

          Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Młodszy Referenta w Wydziale Spraw

            Społecznych i Obywatelskich Urzędzie Miasta w Sanoku, w wymiarze 1/1 etatu

 

    I.Wymagania związane ze stanowiskiem:

       1. Wymagania niezbędne: 

  a)   wykształcenie wyższe II stopnia - administracyjne lub  prawnicze,

  b)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub

         umyślne przestępstwo skarbowe,

  c)   pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach

        samorządowych.

             

       2.  Wymagania dodatkowe :

  a)  znajomość przepisów  ustaw; kodeks postępowania administracyjnego, o

        ewidencji ludności, o dowodach osobistych, o opłacie skarbowej, o ochronie

        danych osobowych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,

   b)  umiejętność pracy w zespole,

               c)  komunikatywność, opanowanie i otwartość na klienta,

               d)  sumienność, dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.

               e)  znajomość obsługi urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarki),

               f)  biegła obsługa komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel, )

      

        3. Podstawowy zakres wykonywanych zadań: 

               a)  przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych dotyczących zameldowania na pobyt

                    stały, czasowy – prowadzenie rejestru mieszkańców miasta Sanoka oraz rejestru

                    zamieszkania cudzoziemców,

b)      przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu za granicę na pobyt stały (emigrację) i czasowy dłuższy niż 6 m-cy,

c)      wydawanie poświadczeń zameldowania,

d)     prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zameldowanie,

 wymeldowanie, anulowanie czynności materialno – technicznej zameldowania,

e)      sporządzanie protokołów przesłuchań stron postępowania, świadków, protokołów
z oględzin lokali, z rozpraw administracyjnych oraz
oświadczeń od pełnomocników i innych uczestników postępowania,

f)       przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach o wymeldowanie,  zameldowanie, anulowanie czynności materialno – technicznej zameldowania, umorzeniu postępowania,

g)      prowadzenie metryki akt sprawy z zakresu postępowań meldunkowych,

h)      przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,

i)        aktualizowanie rejestru mieszkańców Sanoka oraz sporządzanie spisów wyborców do wyborów powszechnych, referendów.

   

          4.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku;

              a) praca biurowa wymagająca szybkiego opanowania specjalistycznych programów

                  komputerowych do ewidencji ludności i dowodów osobistych,

              b) praca wymagająca współdziałania z  jednostkami administracji państwowej i

                  samorządowej, 

             c)  praca wymagająca ciągłego kontaktu z klientami Urzędu i odporności na stres,

             

          5. Miejsce i  otoczenie organizacyjno-techniczne;

               a)  stanowisko pracy usytuowane jest na  I piętrze  budynku Urzędu Miasta w

                    Sanoku, ul. Rynek 1.

               b)  budynek  jest wyposażony w windę i podjazd dla osób niepełnosprawnych,

   c)  praca przy monitorze komputerowym poniżej  połowy dobowego

        wymiaru czasu pracy.

 

       II.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych;

a)      w/w wskaźnik w miesiącu  marcu 2015 r.  nie przekroczył 6%

 

        III. Wymagane dokumenty:

                a)  życiorys (CV),

                b)  list motywacyjny,

                c)  oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych II stopnia,

                d)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z

                     pełni  praw publicznych,

                e)  oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

         publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

                f)  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy

                     kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust. 2

                    ustawy o pracownikach samorządowych).

                 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 8.05.2015. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem Oferta na stanowisko Młodszy Referenta w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich”.

Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz 1202 t.j.)

 

Sanok, dnia 27.04.2015 r.

 

Burmistrz Miasta Sanoka
 Tadeusz Pióro

  

 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-04-27 11:15:04
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2015-04-27 11:18:00

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl