BURMISTRZ MIASTA SANOKA
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy Specjalisty – Koordynator Finansowy Projektu „EKO-SANOK zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie różnorodności biologicznej miasta” w Wydziale Rozwoju w Urzędzie Miasta w Sanoku w wymiarze 1/1 etatu na czas określony 13 miesięcy.
Stanowisko pracy dofinasowane ze środków Mechanizmu Finansowego
EOG 2009-2014.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe II stopnia (preferowane ekonomiczne)
b) co najmniej jednoroczny staż pracy w administracji, doświadczenie w rozliczaniu co najmniej 1 projektu finansowanego ze środków europejskich i/lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na stanowisku koordynatora ds. finansowych projektu poświadczone referencjami,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole
b) dobra organizacja czasu pracy
c) sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
d) wysoka kultura osobista,
e) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
f) znajomość procedur dotyczących rozliczania projektów finansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
a) nadzór nad prawidłową realizacją finansową projektu zgodną z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG oraz zasadami ustawy o finansach publicznych,
b) rozliczanie projektu,
c) opisywanie dokumentów finansowych,
d) prowadzenie zapytań ofertowych,
e) przygotowywanie dokumentacji księgowej,
a) zatwierdzanie i kwalifikacja wydatków w projekcie,
b) sporządzanie raportów finansowych i wniosków o płatność,
c) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji,
d) analizowanie postępu finansowego realizacji projektu,
e) monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu,
f) archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu.
4. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV)
b) List motywacyjny
c) Dokument potwierdzający wykształcenie
d) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (referencje, dyplomy)
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 04 maja 2015r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem Oferta na stanowisko Specjalista – Koordynator Finansowy Projektu pn. „EKO-SANOK zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie różnorodności biologicznej miasta ”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 t.j.)
Sanok, dnia 24 kwietnia 2015 r.
Burmistrz Miasta Sanoka Tadeusz Pióro
|