| 
 BURMISTRZ MIASTA SANOKA   Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko – Specjalista ds. Kontroli Zarządczej i Ochrony Danych Osobowych w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miasta w Sanoku, w wymiarze 1/1 etatu   I.                   Wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Wymagania niezbędne:     a)   wykształcenie wyższe  – preferowane kierunki: administracja, zarządzanie          prawo,             b)   co najmniej  roczny staż pracy lub doświadczenie nabyte w pracy o profilu         zgodnym z zakresem  zadań,   d)   niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub         umyślne przestępstwo skarbowe,   e)   pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach         samorządowych.               2.  Wymagania dodatkowe :               a)  ogólna znajomość przepisów  ustaw; o samorządzie gminnym, o finansach                    publicznych, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych,    b) umiejętność dobrego organizowania czasu pracy,                c) znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej i zadań samorządu w                    dziedzinie ochrony danych osobowych,               d)  sumienność, dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.               e)   znajomość obsługi urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarki),               f)  biegła obsługa komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel, )                     3. Podstawowy zakres wykonywanych zadań:       a)  prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej  określonych  art. 68- 69          ustawy z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r.          poz. 885, z późn.  zm.) oraz przepisami wykonawczymi – w szczególności:          - oświadczeń o stanie Kontroli Zarządczej w komórkach organizacyjnych i            gminnych jednostkach organizacyjnych,          - wykonywanie Kontroli Zarządczej w oparciu o standardy Kontroli Zarządczej,          - monitorowanie stanu Kontroli Zarządczej w Urzędzie miasta i gminnych            jednostkach organizacyjnych,          - analizowanie samooceny stanu Kontroli Zarządczej,          - identyfikacja ryzyk, prowadzenie analizy ryzyk i reagowanie na ryzyka,     b)  prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych gromadzonych i           przetwarzanych w Urzędzie Miasta zgodnie z zasadami określonymi ustawą z                      dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1182)              w szczególności:           -  zgłaszanie rejestrów zbiorów danych osobowych do GIODO,           -  pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie              Miasta,           -  prowadzenie dokumentacji Polityki Bezpieczeństwa Informacji, instrukcji              zarządzania systemem informatycznym do przetwarzania danych osobowych,              upoważnień i oświadczeń, rejestru przetwarzanych zbiorów.      c)   prowadzenie spraw  administracyjno-gospodarczych.                4.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku;  a)  wymagana umiejętność samodzielnego organizowania podziału czasu pracy,  b)  praca wymagająca współdziałania z komórkami i jednostkami organizacyjnymi,                            5. Miejsce i  otoczenie organizacyjno-techniczne;                 a) stanowisko pracy usytuowane jest na  II piętrze  budynku Urzędu Miasta w                     Sanoku, ul. Rynek 1.                 b) budynek  jest wyposażony w windę i podjazd dla osób niepełnosprawnych,     c) praca przy monitorze komputerowym poniżej  połowy dobowego wymiaru czasu         pracy.          II.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych; a)      w/w wskaźnik w miesiącu  marcu 2015 r.  nie przekroczył 6%          III. Wymagane dokumenty:                 a)  życiorys (CV),                 b)  list motywacyjny,                 c)  oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,                 d)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z                      pełni  praw publicznych,                 e)  oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia          publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,                 f)  kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,                 g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy                      kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust. 2                     ustawy o pracownikach samorządowych).                           Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 4.05.2015. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Specjalista ds. Kontroli Zarządczej i Ochrony Danych Osobowych w Wydziale Organizacyjnym”.  Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz 1202 t.j.)   Sanok, dnia 21.04.2015 r. Burmistrz Miasta Sanoka       Tadeusz Pióro 
 |