BURMISTRZ MIASTA SANOKA
Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko – Specjalista ds. Kontroli Zarządczej i Ochrony Danych Osobowych w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miasta w Sanoku, w wymiarze 1/1 etatu
I. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, zarządzanie
prawo,
b) co najmniej roczny staż pracy lub doświadczenie nabyte w pracy o profilu
zgodnym z zakresem zadań,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
e) pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe :
a) ogólna znajomość przepisów ustaw; o samorządzie gminnym, o finansach
publicznych, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych,
b) umiejętność dobrego organizowania czasu pracy,
c) znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej i zadań samorządu w
dziedzinie ochrony danych osobowych,
d) sumienność, dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.
e) znajomość obsługi urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarki),
f) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel, )
3. Podstawowy zakres wykonywanych zadań:
a) prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej określonych art. 68- 69
ustawy z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r.
poz. 885, z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi – w szczególności:
- oświadczeń o stanie Kontroli Zarządczej w komórkach organizacyjnych i
gminnych jednostkach organizacyjnych,
- wykonywanie Kontroli Zarządczej w oparciu o standardy Kontroli Zarządczej,
- monitorowanie stanu Kontroli Zarządczej w Urzędzie miasta i gminnych
jednostkach organizacyjnych,
- analizowanie samooceny stanu Kontroli Zarządczej,
- identyfikacja ryzyk, prowadzenie analizy ryzyk i reagowanie na ryzyka,
b) prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych gromadzonych i
przetwarzanych w Urzędzie Miasta zgodnie z zasadami określonymi ustawą z
dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1182)
w szczególności:
- zgłaszanie rejestrów zbiorów danych osobowych do GIODO,
- pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie
Miasta,
- prowadzenie dokumentacji Polityki Bezpieczeństwa Informacji, instrukcji
zarządzania systemem informatycznym do przetwarzania danych osobowych,
upoważnień i oświadczeń, rejestru przetwarzanych zbiorów.
c) prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku;
a) wymagana umiejętność samodzielnego organizowania podziału czasu pracy,
b) praca wymagająca współdziałania z komórkami i jednostkami organizacyjnymi,
5. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne;
a) stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku Urzędu Miasta w
Sanoku, ul. Rynek 1.
b) budynek jest wyposażony w windę i podjazd dla osób niepełnosprawnych,
c) praca przy monitorze komputerowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu
pracy.
II. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych;
a) w/w wskaźnik w miesiącu marcu 2015 r. nie przekroczył 6%
III. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z
pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy
kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust. 2
ustawy o pracownikach samorządowych).
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 4.05.2015. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Specjalista ds. Kontroli Zarządczej i Ochrony Danych Osobowych w Wydziale Organizacyjnym”.
Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz 1202 t.j.)
Sanok, dnia 21.04.2015 r.
Burmistrz Miasta Sanoka
Tadeusz Pióro
|