BURMISTRZ MIASTA SANOKA
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko Aplikanta w Straży Miejskiej w Sanoku w wymiarze 2 etatów
I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem.
1. Na podstawie art. 24 ustawy o strażach gminnych, strażnikiem może być osoba,
która:
a) posiada obywatelstwo polskie,
b) ukończyła 21 lat;
c) korzysta z pełni praw publicznych,
d) posiada co najmniej wykształcenie średnie,
e) cieszy się nienaganną opinią,
f) jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
g) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia
publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
h) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2. Wymagania dotyczące stażu pracy:
- minimum 2 lata dla osób z wykształceniem średnim,
- dla osób z wykształceniem wyższym nie wymagany staż pracy.
II. Wymagania dodatkowe :
a) znajomość zagadnień z zakresu uprawnień Straży Miejskich, elementów prawa administracyjnego i karnego,
b) prawo jazdy kategorii B,
c) umiejętność obsługi komputera, programów biurowych OFFICE (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
d) dyspozycyjność do świadczenia pracy zmianowej oraz w dni wolne i święta,
e) komunikatywność, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole,
f) odporność na stres i zdolności negocjacyjne.
III. Podstawowy zakres obowiązków:
1) Patrolowanie i kontrolowanie przydzielonego rejonu służbowego pod względem bezpieczeństwa, spokoju i porządku oraz utrzymania czystości i ładu w miejscach publicznych i prywatnych,
2) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień,
3) kontrola posesji, targowisk i placówek handlowych w zakresie przestrzegania przepisów porządkowych określonych ustawami i przepisami prawa miejscowego,
4) współdziałanie w zakresie ochrony porządku podczas imprez i zgromadzeń publicznych,
5) inne zadanie przewidziane ustawą o strażach gminnych.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
· praca wymagająca stałych kontaktów z interesantami, wykonywana w większości czasu na zewnątrz, w naturalnych warunkach atmosferycznych, w systemie zmianowym,
· praca narażająca na sytuacje stresowe, wymagające zdecydowanego zachowania włącznie z użyciem siły i środków bezpośredniego przymusu
V. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy :
· miejsce pracy usytuowane jest na piętrze budynku przy ul. Rynek 7,
praca wykonywana w ramach patroli pieszych lub samochodowych,
· czas pracy przy monitorze komputerowym wykonywany jest poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w/w wskaźnik w miesiącu styczniu 2015 r. był poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty :
1) życiorys i CV,
2) list motywacyjny,
3) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4) kopia prawa jazdy,
5) oświadczenie o niekaralności sądowej,
6) kopie świadectw pracy, o ile kandydat posiada staż pracy,
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, poświadczające brak przeciwwskazań do pracy w Straży Miejskiej,
8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) kopia książeczki wojskowej poświadczająca uregulowany stosunku do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet).
VIII. Wybrani kandydaci zostaną skierowani na badania lekarskie i psychologiczne.
Pozytywne wyniki tych badań są warunkiem skierowania na 5-tygodniowe
wyjazdowe szkolenie podstawowe dla strażników, po którym odbędą
1-miesięczny staż w Straży i złożą egzamin.
Zgodnie z art. 25. 1 ustawy o strażach gminnych strażnika zatrudnia się po raz
pierwszy na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego
odbywa szkolenie podstawowe. Zatrudnienie nastąpi po ukończeniu z wynikiem
pozytywnym szkolenia podstawowego.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 25.02.2015 r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Aplikanta w Straży Miejskiej w Sanoku”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz 1202 t.j.)
Sanok, dnia 12.02.2015r.
Burmistrz Miasta Sanoka
Tadeusz Pióro
|