Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
29-03-2024, Piątek, 02:02


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze na Dyrektora MOPS w Sanoku

Burmistrz Miasta Sanoka

ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze Dyrektora Miejskiego

Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku w wymiarze 1/1 etatu

 

   I. Wymagania związane ze stanowiskiem :

      1. Wymagania niezbędne:

·         obywatelstwo polskie,

·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

·         wykształcenie wyższe magisterskie,

·         co najmniej 5 letni staż pracy - w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.

·         posiadanie specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122

     ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,

·         brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·         nieposzlakowana opinia,

·         brak przeciwwskazań  zdrowotnych pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora,

 

  1. Wymagania dodatkowe, 

       ● dobra znajomość  przepisów prawnych tj. kodeksu postępowania administracyjnego, kodeks

           rodzinny i opiekuńczy oraz ustaw o: samorządzie gminnym,  pracownikach samorządowych,

           finansach publicznych,  zamówieniach publicznych,  pomocy społecznej, o świadczeniach

           rodzinnych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, wspieraniu rodziny i pieczy

           zastępczej, dodatkach mieszkaniowych, przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, działalności

           pożytku publicznego i o wolontariacie, oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw,

        znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych,

   pisemna koncepcja funkcjonowania MOPS w Sanoku sporządzona na nie więcej niż

  5   stronach formatu A4,

        komunikatywność i umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania  kontaktów

            i skutecznego komunikowania się z klientami oraz wzbudzania  zaufania);

        biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office, Word, Excel.

 

II.                Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • realizacja zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu pomocy społecznej, określonych  przepisami ustawy o pomocy społecznej,
  • kierowanie statutową działalnością MOPS,
  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych;
  • organizowanie obsługi administracyjnej MOPS,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń na podstawie upoważnienia burmistrza,
  • przyznawanie i wypłacanie świadczeń przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej,
  • organizowanie pracy socjalnej dla wspierania osób i rodzin będących w trudnej sytuacji bytowej,
  • współpraca w organami gminy Miasta Sanoka,
  • sporządzanie analiz i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej,
  • opracowywanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz miejskiego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
  • udzielanie pomocy i prowadzenie programów zapobiegających wykluczeniu społecznemu,
  • prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
  • prowadzenie innych spraw z upoważnienia burmistrza,

 

    III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

         praca wymagająca częstego kontaktu z interesantami,

         praca narażająca na sytuacje stresowe,

         praca wymagająca uczestnictwa w szkoleniach wyjazdowych poza zakładem pracy,

         czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

 

IV.             Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

    Sanok, ul. Zamkowa 30,

          stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze, budynek  posiada podjazd, nie posiada windy

            oraz toalet dla osób niepełnosprawnych,

 

     V.    Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

         w/w wskaźnik w miesiącu grudniu 2014 r. był mniejszy niż 6%

 

    VI.   Wymagane dokumenty :

a)      życiorys, CV, ksero dowodu osobistego,

b)      list motywacyjny,

c)      pisemna koncepcja funkcjonowania MOPS  sporządzona na nie więcej niż 5 stronach formatu A4,

d)     zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku Dyrektora MOPS,

e)      oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

f)       dokument potwierdzający posiadanie  specjalizacji  z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,

g)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z pełni praw publicznych,

h)      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i)        kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia potwierdzających wymagany staż pracy,

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 2.02.2015r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku ul. Zamkowa 30”.

Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)

 

Sanok, dnia 20.01.2015r.

                                                                                              Burmistrz Miasta Sanoka    

                                                                                                     Tadeusz Pióro


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-01-22 14:12:33
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2015-01-22 14:15:29

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl