Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
7-05-2024, Wtorek, 19:43


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze

BURMISTRZ MIASTA SANOKA

 

 Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miasta w Sanoku, w wymiarze 1/1 etatu

 

1.      Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) Wymagania niezbędne:

   ·   wykształcenie wyższe magisterskie,

- wymagany staż pracy minimum 5 lat w tym przynajmniej 2 lata w instytucjach samorządowych  na stanowiskach o charakterze zgodnym z niżej wymienionymi wymaganiami,

   ·   niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

                    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

   ·   pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy

                    o pracownikach samorządowych.

             

b)  Wymagania dodatkowe :

    znajomość przepisów ustaw; o samorządzie gminnym, Kodeks

        postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych,

    ·   znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miasta,

                ·   znajomość obsługi urządzeń biurowych (telefony, komputer, ksero, drukarki),

                ·   biegła obsługa komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel),

       

       2. Podstawowy zakres wykonywanych zadań:

                 wykonywanie zadań z zakresu kompetencji Wydziału Organizacyjnego,

      przyjmowanie i załatwianie skarg, wniosków i listów obywateli kierowanych do

        Burmistrza Miasta, w tym sporządzanie protokołów przyjęcia skarg i wniosków

       wniesionych ustnie przez obywateli,

    ● prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych miasta, przekazywanie ich

       wg. właściwości i czuwanie nad terminowym załatwieniem,

      planowanie i organizowanie pracy kancelarii Burmistrza,

    ·   organizacja i obsługa dyżurów, narad, spotkań,

      prowadzenie spraw z zakresu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

     ·   prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem w Urzędzie Miasta zbiórek

        koleżeńskich,

    ● przygotowywanie projektów pism wewnętrznych kierowanych do komórek

        organizacyjnych Urzędu Miasta,

    ● przygotowywanie projektów pism w ramach współdziałania z innymi podmiotami

        lub jednostkami organizacyjnymi na gruncie wojewódzkim,

    ● udział w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych zleconych przez naczelnika

        wydziału,

    ● udział w zespołach zadaniowych związanych z funkcjonowaniem Urzędu,

    ● patronaty Burmistrza Miasta,

      realizacja zadań określonych ustawą Kodeks wyborczy.

.   

        3.Informacja o warunkach pracy na stanowisku;

               ● praca wymagająca kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego z

                   interesantami,

               ● praca narażająca na sytuacje stresowe, wymagające asertywnego zachowania,

 

        4. Miejsce i  otoczenie organizacyjno-techniczne;

                ● stanowisko pracy usytuowane jest w budynku wyposażonym w podjazd i windę

                   dla osób niepełnosprawnych,

     praca przy monitorze komputerowym poniżej  połowy dobowego wymiaru czasu

        pracy.

 

       5.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych;

            w/w wskaźnik w miesiącu grudniu 2014 nie przekroczył 6%

 

        6. Wymagane dokumenty:

           a)  życiorys (CV),

           b)  list motywacyjny,

           c)  oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

           d)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

                o korzystaniu z pełni praw publicznych,

e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane           

    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

            f)  kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

            g)  kopie dokumentów poświadczających posiadanie specjalistycznych

                uprawnień lub kursów 

           

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 23 stycznia 2015. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem Oferta na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym ”.

Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.um-sanok.e-zet.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.  z 2014r., poz. 1182 t.j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 t.j.)

 

Sanok, dnia 14.01.2015 r.

    Burmistrz
Miasta Sanoka
                    
 
Tadeusz Pióro

  

 

 

 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-01-14 11:29:35
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2015-01-14 11:34:13
Modyfikował(a): Beata Dąbrowska
Data: 2015-01-14 14:29:33

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl