|                                            BURMISTRZ  MIASTA  SANOKA
 Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. planowania, organizacji i nadzoru publicznego transportu zbiorowego w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta w wymiarze 1/1 etatu
 
 I. Wymagania związane ze stanowiskiem :
 1. Wymagania niezbędne :
 •  określone w  art. 6 ust. 1 i 3 ustawy   o pracownikach samorządowych,
 •  wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie - kierunki z
 zakresu organizacji i zarządzania transportem,
 •  staż pracy : w przypadku wykształcenia licencjackiego – wymagany
 staż pracy minimum 2 lata,
 -w przypadku wykształcenia magisterskiego- niewymagany staż pracy.
 
 2. Wymagania dodatkowe :
 • ogólna znajomość systemów transportowych,
 • znajomość regulacji prawnych z zakresu transportu publicznego,
 w szczególności; ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,
 o transporcie drogowym, prawo przewozowe, prawo ruchu drogowego,
 oraz ustawy prawo zamówień publicznych,
 • znajomość programów do planowania systemów komunikacyjnych dla
 transportu publicznego - m.in. VISUM/WISSIM oraz zasad i metod
 prognozowania ruchu,
 • wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności w zakresie
 administracji samorządowej,
 • umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność,
 obowiązkowość, sumienność, rzetelność, terminowość, samodzielność,
 • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
 • umiejętność obsługi programów biurowych (Word, Excel)
 • ukończone kursy lub szkolenia z zakresu organizacji transportu.
 
 II. Podstawowy zakres obowiązków:
 •   planowanie i organizowanie publicznego transportu zbiorowego
 poprzez:
 -  opracowywanie rozkładów jazdy linii komunikacji miejskiej,
 -  prowadzenie dokumentacji dot. długości linii i odległości między
 przystankami,
 -  bieżąca aktualizacja zmian w rozkładach jazdy,
 -  projektowanie i weryfikowanie układu sieci komunikacyjnej,
 -  badanie rynku usług transportu zbiorowego w celu określenia potrzeb
 transportowych mieszkańców,
 -  planowanie sieci i układu linii w zakresie komunikacji miejskiej,
 -  analiza rozkładów jazdy komunikacji w mieście,
 •    prowadzenie działań w zakresie rozwoju zintegrowanego transportu,
 •    współpraca z Zakładem Miejskiej Komunikacji Samochodowej i
 innymi operatorami w zakresie świadczenia usług publicznego
 transportu zbiorowego.
 •    kontrola przewoźników w zakresie przestrzegania regulaminu
 przewozów pasażerskich.
 
 III.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
 •    praca wymagająca kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego,
 •    praca narażająca na sytuacje stresowe,
 •    na stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna
 o lekkim stopniu niepełnosprawności, orzeczonej na podstawie § 31
 Rozporządzenia MGPiPS z dnia 15.07.2003 r. w sprawie orzekania
 o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
 Inne niepełnosprawności nie są dopuszczane ze względu na charakter
 stanowiska.
 
 IV.     Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy :
 •    stanowisko pracy usytuowane jest w budynku wyposażonym               w podjazd i windę dla osób niepełnosprawnych, brak toalet dla niepełnosprawnych,
 •    czas pracy przy monitorze komputerowym może okresowo przekraczać połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
 
 V.     Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych :
 •   W/w wskaźnik w miesiącu październiku 2013 roku był niższy niż 6 %.
 VI. Wymagane dokumenty :
 a)    życiory (CV), zdjęcie,
 b)    list motywacyjny,
 c)    oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
 d)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz                     o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 e)    oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 f)    kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
 g)    kopie dokumentów poświadczających posiadanie kursów lub szkoleń wymienionych w pkt I 2,
 h)    kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust.2).
 
 Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 18.11.2013r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Specjalisty ds. planowania, organizacji i nadzoru transportu zbiorowego w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta w Sanoku”.
 Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
 List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych      (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
 
 
 Sanok, dnia 05.11.2013r.
 Burmistrz Miasta Sanoka
 
 dr Wojciech Blecharczyk
 
 
 
 
 
 |