Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
20-04-2024, Sobota, 14:23


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

ogłoszenie o naborze

BURMISTRZ  MIASTA  SANOKA

Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowiska
młodszego referenta ds. windykacji opłat za odpady komunalne w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego – Zespół ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta w Sanoku z siedzibą w SPGK Sp. z o.o. w Sanoku w wymiarze 2 etaty

I.Wymagania związane ze stanowiskiem :
          1. Wymagania niezbędne :
 •  określone w  art. 6 ust. 1 i 3 ustawy   o pracownikach samorządowych,
 •  wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, preferowane
     kierunki z zakresu ekonomii, rachunkowości, prawa
     administracyjnego,
          •  staż pracy : w przypadku wykształcenia licencjackiego – wymagany
              staż pracy minimum 2 lata,
              - w przypadku wykształcenia magisterskiego – niewymagany staż
              pracy.
         2. Wymagania dodatkowe :
          •  znajomość przepisów prawa : ustawa o finansach publicznych, ustawa o
              rachunkowości, ustawa ordynacja podatkowa, ustawa o postępowaniu
              egzekucyjnym w administracji, ustawa o utrzymaniu czystości i
              porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego,
•    komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, asertywność,
•    znajomość obsługi urządzeń biurowych,
•    umiejętność obsługi programów biurowych (Word, Excel) oraz programów finansowo-księgowych,
•    ukończone kursy lub szkolenia z zakresu księgowości, rachunkowości,
•    posiadanie uprawnień zawodowych, świadectw lub certyfikatów         w dziedzinie  księgowości, rachunkowości, egzekucji należności.

 II. Podstawowy zakres obowiązków:
• księgowanie na kontach analitycznych przypisów i odpisów, wpłat i
   zwrotów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
• prowadzenie postępowań w sprawach udzielania ulg w zapłacie opłaty
   za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie ustawy
   ordynacja podatkowa,
• kontrolowanie terminowości opłat, w tym naliczanie odsetek
   i rozksięgowanie wpłat,
• analizowanie zaległości celem podjęcia działań zmierzających do
   przymusowego ściągnięcia należności, w tym badanie przedawnień
   zobowiązań,
• podejmowanie działań egzekwujących poprzez wysyłanie upomnień
   i wystawianie tytułów wykonawczych,
• współpraca z Urzędami Skarbowymi w przypadkach zbiegu egzekucji
   administracyjnej i egzekucji z nieruchomości oraz nieskuteczności
   egzekucji w oparciu o tytuły wykonawcze,
• wystawianie i aktualizacja tytułów wykonawczych,
           • prowadzenie analiz i sprawozdawczości z zakresu windykacji zaległych
             opłat za odpady  komunalne.

 III.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
•    praca wymagająca kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego, oraz częstego kontaktu z interesantami,
•    praca narażająca na sytuacje stresowe,
•    praca wymagająca uczestnictwa w szkoleniach wyjazdowych poza zakładem pracy.

 IV.     Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy :
•    stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze, budynek nie posiada podjazdu, windy, toalet dla osób niepełnosprawnych,
•    czas pracy przy monitorze komputerowym może okresowo przekraczać połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

  V.     Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych :
     •   W/w wskaźnik w miesiącu lipcu 2013 roku był niższy niż 6 %.

VI. Wymagane dokumenty :
a)    życiory (CV), zdjęcie,
b)    list motywacyjny,
c)    oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
d)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz                     o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e)    oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)    kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
g)    kopie dokumentów poświadczających posiadanie kursów lub szkoleń wymienionych w pkt I 2,
h)    kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust.2).

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 30.08.2013r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Młodszego Referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego – Zespół ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi   w Urzędzie Miasta w Sanoku”.
Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych      (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)


Sanok, dnia 19.08.2013r.
                            Burmistrz Miasta Sanoka

                             dr Wojciech Blecharczyk


 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2013-08-20 07:38:41
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2013-08-20 07:59:40

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl