Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
29-04-2024, Poniedziałek, 01:40


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze - Straż Miejska

BURMISTRZ  MIASTA  SANOKA

   Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko Aplikanta
         w Straży Miejskiej w Sanoku w wymiarze 1/1 etatu

I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem;
    wynikające z przepisów ustawy o strażach gminnych, oraz określone  przez
    pracodawcę :
a)    wykształcenie średnie lub wyższe (przy wykształceniu średnim wymagany staż pracy wynosi minimum 2 lata),
b)    obywatelstwo polskie,
c)    ukończone 21 lat,
d)    uregulowany stosunek do służby wojskowej,
e)    nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
f)    nienaganna opinia,
g)    dobra sprawność psychiczna i fizyczna,
h)    korzystanie z pełni praw publicznych.

II. Wymagania dodatkowe :
a)    znajomość zagadnień z zakresu uprawnień Straży Miejskich, elementów prawa administracyjnego i karnego,
b)    prawo jazdy kategorii B,
c)    umiejętność obsługi komputera, programów biurowych OFFICE (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
d)    dyspozycyjność do świadczenia pracy zmianowej oraz w dni wolne i święta,
e)    komunikatywność, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole,
f)    odporność na stres i zdolności negocjacyjne.

III. Podstawowy zakres obowiązków:

1)    Patrolowanie i kontrolowanie przydzielonego rejonu służbowego pod względem bezpieczeństwa, spokoju i porządku oraz utrzymania czystości i ładu w miejscach publicznych i prywatnych,
2)    czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień,
3)    kontrola posesji, targowisk i placówek handlowych w zakresie przestrzegania przepisów porządkowych określonych ustawami i przepisami prawa miejscowego,
4)    współdziałanie w zakresie ochrony porządku podczas imprez                     i zgromadzeń publicznych,
5)    inne zadanie przewidziane ustawą o strażach gminnych.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
•    praca wymagająca kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego z interesantami, wykonywana w większości czasu na zewnątrz, w naturalnych warunkach atmosferycznych, w systemie zmianowym,
•    praca narażająca na sytuacje stresowe, wymagające zdecydowanego zachowania włącznie z użyciem siły i środków bezpośredniego przymusu,

     1)      Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy :
•    stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze, budynek, nie posiada podjazdu, windy, toalet dla osób niepełnosprawnych,
•    praca wykonywana w ramach patroli pieszych, samochodowych i motocyklowych,
•    czas pracy  przy monitorze komputerowym wykonywany jest poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

2)      Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych :
     •   W/w wskaźnik w miesiącu lipcu 2013 roku był niższy niż 6 %.

V. Wymagane dokumenty :
1)    Życiorys i CV ze zdjęciem,
2)    List motywacyjny,
3)    Uwierzytelniona za zgodność z oryginałem kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4)    Uwierzytelniona za zgodność z oryginałem kopia prawa jazdy,
5)    Oświadczenie o niekaralności sądowej,
6)    Kopie świadectw pracy, o ile kandydat posiada staż pracy,
7)    Zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza rodzinnego lub medycyny pracy o stanie zdrowia, poświadczające brak przeciwwskazań do pracy w Straży Miejskiej,
8)    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)    Uwierzytelniona za zgodność z oryginałem kopia książeczki wojskowej potwierdzająca o uregulowanym stosunku do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet).

  VI. Wybrany kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie i
      psychologiczne. Pozytywne wyniki tych badań są warunkiem
      skierowania na szkolenie podstawowe dla strażników miejskich.
      Zatrudnienie nastąpi po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia
      podstawowego.

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 27.08.2013r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Aplikanta w Straży Miejskiej w Sanoku”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych      (Dz. U. z 18 grudnia 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)


Sanok, dnia 16.08.2013r.
                            Burmistrz Miasta Sanoka

                             dr Wojciech Blecharczyk

 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2013-08-16 11:47:51
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2013-08-16 11:50:48

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl