Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
3-05-2024, Piątek, 01:59


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze do TK

BURMISTERZ MIASTA SANOKA

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Młodszego Referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska

i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta w Sanoku,

w wymiarze 1/1 etatu

 

1.     Wymagania związane ze stanowiskiem :

a)    Wymagania niezbędne :

·        Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, preferowane kierunki : zarządzanie nieruchomościami, administracja, budownictwo,

·        staż pracy :

- w przypadku wykształcenia licencjackiego – wymagany staż pracy minimum 2 lata,

- w przypadku wykształcenia magisterskiego – nie wymagany staż pracy,

·        niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·        pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy                      o pracownikach samorządowych.

b)    Wymagania dodatkowe :

·        znajomość przepisów ustaw : o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny w zakresie najmu lokali, Prawo budowlane.

·        komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, asertywność,

·        znajomość obsługi urządzeń biurowych (ksero, drukarki, projektor),

·        ukończone kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami, administracji lub dziedzin pokrewnych,

·        posiadanie uprawnień zawodowych, świadectw lub certyfikatów         w dziedzinie zarządzania nieruchomościami, budownictwa, itp.

2.     Podstawowy zakres wykonywanych zadań :

·        sporządzanie projektów list przydziału i zamiany mieszkań,

·        realizacja zatwierdzonych list przydziału mieszkań oraz wyroków sądowych o eksmisję,

·        sporządzanie decyzji przydziału i zamiany mieszkań,

·        przyjmowanie i rozpatrywanie oraz ewidencjonowanie wniosków        o przydział i zamianę lokali mieszkalnych,

·        przekwaterowywanie osób z budynków przeznaczonych do remontu lub rozbiórki,

·        przygotowywanie projektów miesięcznych stawek czynszu za lokale mieszkalne i rozstrzyganie spornych spraw czynszowych,

·        obsługa obywateli w zakresie spraw gospodarki lokalami                     w mieszkaniowym zasobie gminy, przyjmowanie stron oraz udzielanie odpowiedzi na zgłaszane zapytania w sprawach mieszkaniowych.

3.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

·        praca wymagająca wyjść bądź wyjazdów poza zakład pracy w celu przeprowadzenia wizji, oględzin, udziału w komisjach w terenie,

·        praca wymagająca kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego, częstego kontaktu z interesantami,

·        praca wymagająca poruszania się po schodach,

·        praca narażająca na sytuacje stresowe,

·        praca wymagająca uczestnictwa w szkoleniach wyjazdowych poza zakładem pracy.

4.     Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy :

·        praca przy monitorze komputerowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

·        stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windę, nie posiadającym toalety dla niepełnosprawnych.

5.     Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych :

W/w wskaźnik w miesiącu lutym 2012 roku był niższy niż 6 %.

6.     Wymagane dokumenty :

a)     życiory (CV), zdjęcie,

b)    list motywacyjny,

c)     oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

d)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz                     o korzystaniu z pełni praw publicznych,

e)     oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f)      kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

g)     kopie dokumentów poświadczających posiadanie kursów lub szkoleń wymienionych w pkt 1b,

h)     posiadane referencje,

i)       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust.2).

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 marca 2012r.              w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko   Młodszego Referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego”. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych      (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)

 

Sanok, dnia 5 marca 2012 r.

                                                  Burmistrz Miasta Sanoka                                                          Wojciech  Blecharczyk

 


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2012-03-06 10:03:53
Udostępnił: Admin Administrator
Data: 2012-03-06 10:06:34
Modyfikował(a): Admin Administrator
Data: 2012-03-06 11:57:33

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl