| BURMISTERZ MIASTA SANOKA ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Młodszego Referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska  i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta w Sanoku,  w wymiarze 1/1 etatu   1.     Wymagania związane ze stanowiskiem : a)    Wymagania niezbędne : ·        Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, preferowane kierunki : zarządzanie nieruchomościami, administracja, budownictwo, ·        staż pracy : - w przypadku wykształcenia licencjackiego – wymagany staż pracy minimum 2 lata, - w przypadku wykształcenia magisterskiego – nie wymagany staż pracy,  ·        niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ·        pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy                      o pracownikach samorządowych. b)    Wymagania dodatkowe : ·        znajomość przepisów ustaw : o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny w zakresie najmu lokali, Prawo budowlane. ·        komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, asertywność,  ·        znajomość obsługi urządzeń biurowych (ksero, drukarki, projektor), ·        ukończone kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami, administracji lub dziedzin pokrewnych, ·        posiadanie uprawnień zawodowych, świadectw lub certyfikatów         w dziedzinie zarządzania nieruchomościami, budownictwa, itp. 2.     Podstawowy zakres wykonywanych zadań : ·        sporządzanie projektów list przydziału i zamiany mieszkań, ·        realizacja zatwierdzonych list przydziału mieszkań oraz wyroków sądowych o eksmisję, ·        sporządzanie decyzji przydziału i zamiany mieszkań, ·        przyjmowanie i rozpatrywanie oraz ewidencjonowanie wniosków        o przydział i zamianę lokali mieszkalnych, ·        przekwaterowywanie osób z budynków przeznaczonych do remontu lub rozbiórki, ·        przygotowywanie projektów miesięcznych stawek czynszu za lokale mieszkalne i rozstrzyganie spornych spraw czynszowych, ·        obsługa obywateli w zakresie spraw gospodarki lokalami                     w mieszkaniowym zasobie gminy, przyjmowanie stron oraz udzielanie odpowiedzi na zgłaszane zapytania w sprawach mieszkaniowych. 3.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku : ·        praca wymagająca wyjść bądź wyjazdów poza zakład pracy w celu przeprowadzenia wizji, oględzin, udziału w komisjach w terenie, ·        praca wymagająca kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego, częstego kontaktu z interesantami, ·        praca wymagająca poruszania się po schodach, ·        praca narażająca na sytuacje stresowe, ·        praca wymagająca uczestnictwa w szkoleniach wyjazdowych poza zakładem pracy. 4.     Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy : ·        praca przy monitorze komputerowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, ·        stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windę, nie posiadającym toalety dla niepełnosprawnych. 5.     Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych : W/w wskaźnik w miesiącu lutym 2012 roku był niższy niż 6 %. 6.     Wymagane dokumenty : a)     życiory (CV), zdjęcie, b)    list motywacyjny, c)     oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, d)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz                     o korzystaniu z pełni praw publicznych, e)     oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)      kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia, g)     kopie dokumentów poświadczających posiadanie kursów lub szkoleń wymienionych w pkt 1b, h)     posiadane referencje, i)       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art. 13a ust.2). Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 marca 2012r.              w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko   Młodszego Referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego”. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia  1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych      (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)   Sanok, dnia 5 marca 2012 r.                                                   Burmistrz Miasta Sanoka                                                          Wojciech  Blecharczyk   
 |