BURMISTRZ MIASTA SANOKA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Młodszego Referenta w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Sanoku, w wymiarze 1/1 etatu
1. Wymagania związane ze stanowiskiem :
a) Wymagania niezbędne :
· wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, preferowane
kierunki: geodezja, gospodarka nieruchomościami lub pokrewne,
· staż pracy :
- w przypadku wykształcenia licencjackiego – wymagany staż pracy minimum 2 lata,
- w przypadku wykształcenia magisterskiego – nie wymagany staż pracy,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe .
· pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych.
b) Wymagania dodatkowe :
· znajomość przepisów ustaw; o gospodarce nieruchomościami wraz
z przepisami wykonawczymi, o księgach wieczystych i hipotece,
prawo geodezyjne i kartograficzne, o samorządzie gminnym,
Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym nieruchomości, Kodeks
postępowania administracyjnego,
· umiejętność indywidualnej organizacji pracy i pracy w zespole,
· znajomość obsługi urządzeń biurowych (ksero, drukarki,
projektor)
· biegła obsługa komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel,
podstawy oprogramowania CAD, programy do kosztorysowania )
· posiadanie uprawnień , kursów, szkoleń w zakresie gospodarki
nieruchomościami, geodezji,
2. Podstawowy zakres wykonywanych zadań:
· prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem nieruchomości
mienia komunalnego: sprzedaż nieruchomości na własność,
oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zamiana
gruntów,
· zlecanie i przygotowywanie umów na podziały geodezyjne gruntów
przeznaczonych do zbycia zgodnie z obowiązującymi procedurami,
· organizowanie przetargów na sprzedaż, oddawanie w użytkowanie
wieczyste,
· prowadzenie spraw związanych z wyburzaniem budynków
stanowiących własność mienia komunalnego.
3.Informacja o warunkach pracy na stanowisku;
praca wymagająca częstych wyjść lub wyjazdów poza zakład w celu
przeprowadzenia oględzin, wizji, uczestnictwa w komisjach w terenie,
kontaktu wzrokowego, werbalnego i słuchowego, częstych kontaktów
z interesantami, narażająca na sytuacje stresowe, uczestnictwa
w szkoleniach wyjazdowych poza zakładem pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy;
- praca przy monitorze komputerowym poniżej połowy dobowego
wymiaru czasu pracy,
- budynek, w którym znajduje się stanowisko pracy nie posiada podjazdu,
windy, toalet dla niepełnosprawnych,
- warunki komunikacyjne zmuszają do poruszania się po schodach.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W/w wskaźnik w miesiącu lutym 2012 roku był niższy niż 6% .
5. Wymagane dokumenty :
a) życiorys (CV), zdjęcie,
b) list motywacyjny,
c) oryginał lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
g) kopie dokumentów poświadczających posiadanie specjalistycznych
uprawnień lub kursów z zakresu określonego w pkt. 1b,
h) posiadane referencje,
i) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy
kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnień określonych art.
13a ust. 2)
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 marca 2012r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko referenta w Wydziale Geodezji, Architektury i Planowania Przestrzennego”. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Sanok, dnia 5 marca 2012 r.
Burmistrz Miasta Sanoka
Wojciech Blecharczyk
|