Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
28-03-2024, Czwartek, 22:58


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze KIEROWNIK CENTRUM EDUKACYJNO – REKREACYJNEGO
Treść ARCHIWALNA !

KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY W SANOKU
 
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
KIEROWNIK CENTRUM EDUKACYJNO – REKREACYJNEGO (Placówka Wsparcia Dziennego) utworzonego zgodnie z założeniami Programu Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”  realizowanego w ramach działania 1.2 Systemowe wsparcie instytucji pomocy i integracji społecznej „Pilotażowego programu rewitalizacji społecznej realizowanej w partnerstwach lokalnych” w ramach struktur  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, na  umowę o pracę, w wymiarze 3/4 etatu na czas określony tj. od 1.12.2011 r. do 31.12.2012 r.


Zatrudnienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

I. Wymagania niezbędne :

1) obywatelstwo polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak skazania za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nieposzlakowana opinia;

5) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie i resocjalizacji;

6) udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku zgodnym z posiadanymi kwalifikacjami, o których mowa w pkt. 5,

7) znajomość następujących ustaw i rozporządzeń:

a) ustawy o samorządzie gminnym,

b) ustawy o pomocy społecznej,

c) aktów prawnych dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych,

d) ustawy o finansach publicznych,

e) ustawy o rachunkowości,

f) prawo unijne w zakresie w jakim dotyczy.

8) znajomość podstaw funkcjonowania organów Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy;

9) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;

10)  umiejętność zarządzania placówką.

II. Wymagania dodatkowe :

1) samodzielność i dobra organizacja pracy;

2) umiejętność pracy w zespole;

3) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;

4) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;

5) opanowanie, dyspozycyjność;

6) wysoka kultura osobista;                                                                                                            
7) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.

III. Podstawowy zakres wykonywanych zadań :

1) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Centrum;

2) kierowanie i nadzór nad zespołem pracowników Centrum;

3)      opracowanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych

4)      opracowanie planów zajęć, w tym uwzględnienie oferty warsztatów wynikających z zapisów w Programie Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”;

4)      opracowanie sprawozdań merytorycznych i finansowych z działalności Centrum;

5)      ciągła współpraca z Zespołem Zarządzającym Programem Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”;

6)      kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Karty Dziecka;

6)      pełnienie funkcji przewodniczącego stałego zespołu do spraw oceny sytuacji dziecka;

7)      współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie spraw dotyczących pracy socjalnej z rodziną;

8)      współpraca z funkcjonującymi w środowisku lokalnym instytucjami działającymi na rzecz młodzieży i ich rodzin;

9)     nadzorowanie kontaktu z pielęgniarkami środowiskowymi, szkolnymi w celu potwierdzenia stanu zdrowia  uczestników zajęć Centrum;

10)  właściwe gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym, zgodnie z harmonogramem;

11)  prowadzenie listy obecności młodzieży korzystającej z Centrum;

12)  organizowanie i nadzorowanie wycieczek i wyjazdów młodzieży;

13)  praca z młodzieżą;

14)  nadzorowane właściwego wyżywienia uczestników zajęć Centrum, oraz odpowiadanie za jego organizację;

15)  nadzorowanie kontaktu z pielęgniarkami środowiskowymi, szkolnymi w celu potwierdzenia stanu zdrowia  uczestników zajęć Centrum;

16)  dokonywanie zakupów na rzecz Centrum zgodne z ustawą prawo zamówień publicznych i w uzgodnieniu z Zespołem Zarządzającym Programu Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”;

17)   zapewnienie ochrony obiektu i przebywających w nim osób.

 

IV. Wymagane dokumenty :

1) życiorys (CV), zdjęcie,

2) list motywacyjny,

3) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia szkoły

4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;

7) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem zaświadczenia z kursów, szkoleń, studiów podyplomowych z zakresu księgowości.

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.11.2011r. w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku ul. Zamkowa 30, w pokoju nr 13 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko KIEROWNIK CENTRUM EDUKACYJNO – REKREACYJNEGO”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl i www.mops.sanok.pl  oraz na tablicy informacyjnej  w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku ul. Zamkowa 30

List motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 )

Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.


                                                           KIEROWNIK MIEJSKIEGO

                                                           OŚRODKA POMOCY

                                                      W SANOKU


Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2011-11-09 14:48:47
Udostępnił: Admin Administrator
Data: 2011-11-09 14:53:07
Modyfikował(a): Admin Administrator
Data: 2011-11-09 15:19:47

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl