KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY W SANOKU
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
KIEROWNIK CENTRUM EDUKACYJNO – REKREACYJNEGO (Placówka Wsparcia Dziennego) utworzonego zgodnie z założeniami Programu Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro” realizowanego w ramach działania 1.2 Systemowe wsparcie instytucji pomocy i integracji społecznej „Pilotażowego programu rewitalizacji społecznej realizowanej w partnerstwach lokalnych” w ramach struktur Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, na umowę o pracę, w wymiarze 3/4 etatu na czas określony tj. od 1.12.2011 r. do 31.12.2012 r.
Zatrudnienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I. Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie i resocjalizacji;
6) udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku zgodnym z posiadanymi kwalifikacjami, o których mowa w pkt. 5,
7) znajomość następujących ustaw i rozporządzeń:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o pomocy społecznej,
c) aktów prawnych dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) ustawy o rachunkowości,
f) prawo unijne w zakresie w jakim dotyczy.
8) znajomość podstaw funkcjonowania organów Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy;
9) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
10) umiejętność zarządzania placówką.
II. Wymagania dodatkowe :
1) samodzielność i dobra organizacja pracy;
2) umiejętność pracy w zespole;
3) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
4) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
5) opanowanie, dyspozycyjność;
6) wysoka kultura osobista;
7) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.
III. Podstawowy zakres wykonywanych zadań :
1) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Centrum;
2) kierowanie i nadzór nad zespołem pracowników Centrum;
3) opracowanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych
4) opracowanie planów zajęć, w tym uwzględnienie oferty warsztatów wynikających z zapisów w Programie Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”;
4) opracowanie sprawozdań merytorycznych i finansowych z działalności Centrum;
5) ciągła współpraca z Zespołem Zarządzającym Programem Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”;
6) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Karty Dziecka;
6) pełnienie funkcji przewodniczącego stałego zespołu do spraw oceny sytuacji dziecka;
7) współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie spraw dotyczących pracy socjalnej z rodziną;
8) współpraca z funkcjonującymi w środowisku lokalnym instytucjami działającymi na rzecz młodzieży i ich rodzin;
9) nadzorowanie kontaktu z pielęgniarkami środowiskowymi, szkolnymi w celu potwierdzenia stanu zdrowia uczestników zajęć Centrum;
10) właściwe gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym, zgodnie z harmonogramem;
11) prowadzenie listy obecności młodzieży korzystającej z Centrum;
12) organizowanie i nadzorowanie wycieczek i wyjazdów młodzieży;
13) praca z młodzieżą;
14) nadzorowane właściwego wyżywienia uczestników zajęć Centrum, oraz odpowiadanie za jego organizację;
15) nadzorowanie kontaktu z pielęgniarkami środowiskowymi, szkolnymi w celu potwierdzenia stanu zdrowia uczestników zajęć Centrum;
16) dokonywanie zakupów na rzecz Centrum zgodne z ustawą prawo zamówień publicznych i w uzgodnieniu z Zespołem Zarządzającym Programu Rewitalizacji Społecznej „Lepsze jutro”;
17) zapewnienie ochrony obiektu i przebywających w nim osób.
IV. Wymagane dokumenty :
1) życiorys (CV), zdjęcie,
2) list motywacyjny,
3) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia szkoły
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
7) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem zaświadczenia z kursów, szkoleń, studiów podyplomowych z zakresu księgowości.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.11.2011r. w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku ul. Zamkowa 30, w pokoju nr 13 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko KIEROWNIK CENTRUM EDUKACYJNO – REKREACYJNEGO”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl i www.mops.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku ul. Zamkowa 30
List motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 )
Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.
KIEROWNIK MIEJSKIEGO
OŚRODKA POMOCY
W SANOKU
|