BURMISTRZ MIASTA SANOKA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miasta w Sanoku, w wymiarze 1/2 etatu
1. Wymagania związane ze stanowiskiem :
a) Wymagania niezbędne :
· ukończone studia wyższe magisterskie,
· minimum 3 letni staż pracy,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b) Wymagania dodatkowe :
· dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i umiejętność stosowania ich w praktyce,
· znajomość ustaw o samorządzie gminnym i o pracownikach samorządowych,
· umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, drukarki, projektor),
· biegła obsługa komputera (pakiet biurowy Office, Word, Excel, aplikacje obsługujące zamówienia publiczne),
· samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i systematyczność w realizacji powierzonych obowiązków,
· kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zamówień publicznych.
2. Podstawowy zakres wykonywanych zadań :
· przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówień publicznych,
· prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na roboty, usługi i dostawy o wartości powyżej 14 tys. EUR w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,
· współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za realizację robót, dostaw lub usług,
· przygotowywanie organizacyjno – kancelaryjne prac Komisji Przetargowych i uczestnictwo w pracach Komisji,
· prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
· udzielanie konsultacji i porad komórkom organizacyjnym Urzędu prowadzącym zamówienia publiczne o wartości poniżej 14 tys. EUR,
3. Wymagane dokumenty :
a) życiorys (CV), zdjęcie,
b) list motywacyjny,
c) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
g) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem zaświadczenia z kursów, szkoleń, studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 03.01.2011r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)
Sanok, dnia 21.12.2010r.
Burmistrz Miasta Sanoka
Wojciech Blecharczyk
|