|   BURMISTRZ MIASTA SANOKA   ogłasza nabór na wolne stanowisko Podinspektora – specjalistę ds. integracji społecznej projektu w Wydziale Spraw Społecznych i Obrony Cywilnej         w Urzędzie Miasta w Sanoku     1.     Wymagania związane ze stanowiskiem :   a) Wymagania niezbędne   ·        wykształcenie wyższe magisterskie,  preferowane kierunki: resocjalizacja, socjologia, opieka socjalna, psychologia, pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, ·        staż pracy minimum 2 lata,  ·        niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ·        pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.         b) Wymagania dodatkowe : ·        znajomość specyfiki i doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, ·        kursy kwalifikacyjne potwierdzające przygotowanie do pracy w zakresie udzielania pomocy psychologicznej osobom uzależnionym,  ·        znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ·        umiejętność pracy w zespole, ·        ogólna znajomość ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,                           o przeciwdziałaniu narkomanii, ·        doświadczenie w pracy biurowej, - umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel, Power Point, programy internetowe), ·        umiejętność prowadzenia dokumentacji, ·        wysoki stopień komunikatywności, ·        odporność psychiczna, cierpliwość, empatia,    2. Podstawowy zakres  obowiązków wykonywanych na stanowisku- podinspektora – specjalisty ds. integracji społecznej projektu:   ·        stały kontakt i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu pt. „Moje zmiany moim sukcesem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ·        promocja projektu, ·        udział w realizacji działań objętych projektem zgodnie                               z harmonogramem, ·        prowadzenie dokumentacji , ·        organizacja zajęć ,  ·        wykonywanie innych czynności wynikających z realizacji projektu.   3. Warunki zatrudnienia   ·        umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1/1 etatu, ·        czas trwania umowy od kwietnia 2010 do grudnia 2012 bez możliwości przedłużenia, ·        zatrudnienie w ramach środków EFS.    4. Wymagane dokumenty :   a) Życiorys (CV), zdjęcie, b) List motywacyjny, c) Oryginał lub uwierzytelniona kopia dyplomu ukończenia studiów       wyższych, d) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz                         o korzystaniu z pełni praw publicznych, f) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy                   z poprzednich miejsc zatrudnienia  g) Dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy z osobami       zagrożonymi wykluczeniem społecznym (zaświadczenie o        ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty), h) Zaświadczenia lub referencje od pracodawców dotyczące        realizowanych programów dla osób zagrożonych wykluczeniem          społecznym.     Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 12.04.2010r.      w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Podinspektora – specjalistę ds. integracji społecznej projektu „Moje zmiany moim sukcesem” Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.    List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)        Sanok, dnia 29.03.2010 r.                                                       Burmistrz Miasta Sanoka                                                       Wojciech Blecharczyk               
 |