Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
26-04-2024, Piątek, 20:06


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze - SO

 

1.     Wymagania związane ze stanowiskiem :
 
a) Wymagania niezbędne 
·        wykształcenie  minimum średnie ekonomiczne,
·        staż pracy minimum 3 lata,
·        niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·        pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
   
b) Wymagania dodatkowe :
·        znajomość sporządzania wniosków o płatność,
·        umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Płatniczych i Generatorze Wniosków Aplikacyjnych,
·        doświadczenie w pracy biurowej - umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel, Power Point),
·        znajomość zagadnień z zakresu księgowości i rachunkowości systemu finansowo-księgowego Radix,
·        znajomość opracowania, opisywania i archiwizacji dokumentów finansowych,
·        znajomość zasad sprawozdawczości finansowej,
 
2. Podstawowy zakres  obowiązków wykonywanych na stanowisku - podinspektora –specjalisty ds. rozliczeń projektu:
·        Prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń projektu pt. „Moje zmiany moim sukcesem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
·        Przygotowywanie części finansowej wniosków o płatność wraz                 z załącznikami, w tym: przygotowywanie zestawienia dokumentów potwierdzających poniesione wydatki za dany okres rozliczeniowy, opisywanie faktur, przygotowywanie miesięcznych zestawień dotyczących wydatkowanych środków, przygotowywanie harmonogramów płatności na kolejne okresy rozliczeniowe,
·        Kontrola danych dotyczących postępu rzeczowego : nadzór nad zgodnością harmonogramu z rzeczywistą realizacją projektu, raportowanie o zaistniałych nieprawidłowościach do koordynatora projektu,
·        Archiwizacja dokumentów finansowych,
 
3. Warunki zatrudnienia
·        umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1/2 etatu,
·        czas trwania umowy od kwietnia 2010 do grudnia 2012 bez możliwości przedłużenia,
·        zatrudnienie w ramach środków EFS.
 
4. Wymagane dokumenty :
a) Życiorys (CV), zdjęcie,
b) List motywacyjny,
c) Oryginał lub uwierzytelniona kopia świadectwa dojrzałości lub
    dyplomu ukończenia studiów wyższych,
d) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
     o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy
    z poprzednich miejsc zatrudnienia,
g) zaświadczenia lub referencje od pracodawców dotyczące
    realizowanych projektów unijnych.
 
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.03.2010r.      w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń projektu „Moje zmiany moim sukcesem”
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
 List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)
 
Sanok, dnia 04.03.2010 r.
                                                    Burmistrz Miasta Sanoka
                                                      Wojciech Blecharczyk

Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2010-03-05 15:05:49
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2010-03-05 15:07:31

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl