1. Wymagania związane ze stanowiskiem :
a) Wymagania niezbędne :
· wykształcenie wyższe magisterskie,
· staż pracy minimum 3 lata,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe .
· pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b) Wymagania dodatkowe :
· doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym,
· przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007-2013,
· koordynowanie przynajmniej jednego projektu z funduszy europejskich (POKL, EFS)
· biegła obsługa komputera i Internetu, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz Generatorze Wniosków Płatniczych,
· umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
· ogólna znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie zawierania umów, o finansach publicznych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, instrukcji kancelaryjnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
· umiejętność organizowania i kierowania pracą zespołu projektowego,
· odporność psychiczna, cierpliwość, empatia, wysoki stopień komunikatywności,
· kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zarządzanie projektami.
2. Podstawowy zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku koordynatora projektu
· koordynowanie pracy zespołu projektu pt. „Moje zmiany moim sukcesem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
· nadzór nad realizacją zadań projektu, promocja projektu,
· zapewnienie realizacji działań objętych projektem zgodnie z harmonogramem,
· zapewnienie terminowej realizacji poszczególnych etapów projektu,
· przygotowanie wniosków o płatność,
· przygotowanie umów z wykonawcami zadań projektu,
· nadzór nad przebiegiem zajęć edukacyjnych: szkoleń, warsztatów, kursów,
· współpraca z instytucjami doradczymi, instytucją pośredniczącą i punktem informacyjno konsultacyjnym,
· prowadzenie wymaganej projektem sprawozdawczości merytorycznej,
· prowadzenie całej dokumentacji projektu,
3. Warunki zatrudnienia
· umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1/1 etatu,
· czas trwania umowy od kwietnia 2010 do grudnia 2012 bez możliwości przedłużenia,
· zatrudnienie w ramach środków EFS.
4. Wymagane dokumenty :
a) Życiorys (CV), zdjęcie,
b) List motywacyjny,
c) Oryginał lub uwierzytelniona kopia dyplomu ukończenia studiów
wyższych,
d) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy
z poprzednich miejsc zatrudnienia
g) Dokumenty potwierdzające koordynowanie projektów unijnych
(świadectwa, dyplomy, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, kursach, studiach),
h) Zaświadczenia lub referencje od pracodawców dotyczące
realizowanych i rozliczanych projektów unijnych.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.03.2010r. w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Inspektora - koordynatora projektu „Moje zmiany moim sukcesem”
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)
Sanok, dnia 04.03.2010 r.
Burmistrz Miasta Sanoka
Wojciech Blecharczyk
|