Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
19-04-2024, Piątek, 05:02


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o naborze - SO

 

1.     Wymagania związane ze stanowiskiem :
 
a) Wymagania niezbędne  
·        wykształcenie  wyższe minimum licencjackie, preferowane kierunki: praca socjalna, resocjalizacja, zarządzanie, prawo, socjologia,
·        staż pracy minimum 1 rok,
·        niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·        pozostałe wymagania określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
      
b) Wymagania dodatkowe :
·        doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym,
·        umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe Office, Word, Excel, Power Point, programy internetowe),
·        umiejętność pracy w zespole,
·        znajomość obsługi Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora Wniosków Płatniczych,
·        ogólna znajomość ustaw: kodeksu cywilnego w zakresie zawierania umów, o wychowaniu    w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, instrukcji kancelaryjnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
·        ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu projektów unijnych,
·        umiejętność prowadzenia i archiwizacji dokumentacji szkoleniowej,
·        znajomość zasad monitorowania i ewaluacji zadań projektowych,
·        umiejętność organizowania i kierowania praca zespołu projektowego
·        odporność psychiczna, cierpliwość, empatia, wysoki stopień komunikatywności.
 
2. Podstawowy zakres  obowiązków wykonywanych na stanowisku- podinspektora -asystenta koordynatora projektu
 
·        rekrutacja uczestników w ramach projektu pt. „Moje zmiany moim sukcesem” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
·        promocja projektu,
·        udział w realizacji działań objętych projektem zgodnie                               z harmonogramem,
·        zapewnienie terminowej realizacji poszczególnych etapów projektu,
·        prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, fotograficznej,
·        organizacja zajęć szkoleniowych, warsztatowych,
·        archiwizacja dokumentacji szkoleniowej,
·        przygotowanie monitoringu i ewaluacji projektu,
·        wykonywanie innych czynności wynikających z realizacji projektu.
 
 
3. Warunki zatrudnienia
 
·        umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1/2 etatu,
·        czas trwania umowy od kwietnia 2010 do grudnia 2012 bez możliwości przedłużenia,
·        zatrudnienie w ramach środków EFS.
 
4. Wymagane dokumenty :
 
a) Życiorys (CV), zdjęcie,
b) List motywacyjny,
c) Oryginał lub uwierzytelniona kopia dyplomu ukończenia studiów 
     wyższych,
d) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane                
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz                   
    o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy             
    z poprzednich miejsc zatrudnienia
g) Dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwa, dyplomy,
    zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, kursach),
h) Zaświadczenia lub referencje od pracodawców dotyczące  
    realizowanych projektów unijnych.
 
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.03.2010r.    w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1 w pokoju nr 1 lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na stanowisko Specjalisty – asystenta koordynatora projektu „Moje zmiany moim sukcesem”
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.sanok.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
 
  List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 )
 
 
 
Sanok, dnia 04.03.2010 r.
 
 
                                                     Burmistrz Miasta Sanoka
 
                                                       Wojciech Blecharczyk

Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2010-03-05 15:02:08
Udostępnił: Beata Dąbrowska
Data: 2010-03-05 15:03:53

Rejestr zmian


Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl