Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta w Sanoku
  
22-01-2018, Poniedziałek, 09:29


Jesteś tutaj :: eBIP :: Zamówie... :: Przetargi :: Ogłoszenia o przetargach
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc


ZMIANY:
2015-07-07 14:06:58: Usunięto plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa+Ogniwa.xls
2015-07-07 14:05:56: Dodano plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa+Ogniwa.xls
Więcej >>>
2015-07-07 14:03:36: Dodano plik Odpowiedzi na pytania z dnia 7.07.2015.pdf
2015-07-07 09:58:20: Dodano plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa+Ogniwa.xls
2015-07-07 09:56:38: Usunięto plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa+Ogniwa.xls
2015-07-07 09:56:18: Usunięto plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa ciepła, ogniwa fotowoltaiczne.xls
2015-07-06 15:43:05: Dodano plik TB-PC - Schemat2.pdf
2015-07-06 15:42:19: Dodano plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa+Ogniwa.xls
2015-07-06 15:41:18: Dodano plik Odpowiedzi na pytania z dnia 6.07.2015.pdf
2015-06-26 09:00:41: Dodano plik Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa ciepła, ogniwa fotowoltaiczne.xls
2015-06-26 08:59:54: Dodano plik Ogłoszenie MOSIR zmiana treści SIWZ z dnia 26.06.2015.pdf
2015-06-26 08:58:51: Usunięto plik Kosztorys Ofertowy Instalacja Fotowoltaiczna.xls
2015-06-25 12:41:18: Dodano plik SPECYFIKACJA Pompa ciepła.pdf
2015-06-25 12:40:50: Dodano plik Schemat technologiczny 22.06.pdf
2015-06-25 12:40:04: Dodano plik schemat technologiczny - zasilanie elektryczne.pdf
2015-06-25 12:39:35: Dodano plik rzut-Rzut maszynowni.pdf
2015-06-25 12:39:03: Dodano plik Przekrój.pdf
2015-06-25 12:38:40: Dodano plik Opis pompa ciepła19.05.pdf
2015-06-25 12:38:15: Dodano plik Lokalizacja projektowanej tablicy TB-PC.pdf
2015-06-25 12:37:11: Dodano plik BIOZ.pdf
2015-06-25 12:36:23: Dodano plik 6.jpg
2015-06-25 12:35:58: Dodano plik 5.jpg
2015-06-25 12:35:24: Dodano plik 4.jpg
2015-06-25 12:34:55: Dodano plik 3.jpg
2015-06-25 12:34:28: Dodano plik 2.jpg
2015-06-25 12:33:10: Dodano plik 1.jpg
2015-06-25 12:31:59: Dodano plik opis-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-25 12:31:05: Dodano plik Rozmieszczenie fotoogniw-Dom Sportowca.pdf
2015-06-25 12:30:13: Dodano plik rysunki-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-25 12:29:21: Dodano plik SPECYFIKACJA MOSIR-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-25 12:28:31: Dodano plik Formularz oferty wraz z załącznikami.doc
2015-06-25 12:27:57: Usunięto plik Schemat technologiczny 22.06.pdf
2015-06-25 12:27:38: Usunięto plik SPECYFIKACJA Pompa ciepła.pdf
2015-06-25 12:27:29: Usunięto plik schemat technologiczny - zasilanie elektryczne.pdf
2015-06-25 12:27:21: Usunięto plik rzut-Rzut maszynowni.pdf
2015-06-25 12:27:14: Usunięto plik Przekrój.pdf
2015-06-25 12:27:07: Usunięto plik Opis pompa ciepła19.05.pdf
2015-06-25 12:26:54: Usunięto plik Lokalizacja projektowanej tablicy TB-PC.pdf
2015-06-25 12:26:00: Usunięto plik BIOZ.pdf
2015-06-25 12:25:50: Usunięto plik 6.jpg
2015-06-25 12:25:41: Usunięto plik 5.jpg
2015-06-25 12:25:34: Usunięto plik 4.jpg
2015-06-25 12:25:26: Usunięto plik 3.jpg
2015-06-25 12:25:17: Usunięto plik 2.jpg
2015-06-25 12:25:06: Usunięto plik 1.jpg
2015-06-25 12:24:56: Usunięto plik SPECYFIKACJA MOSIR-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-25 12:24:48: Usunięto plik rysunki-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-25 12:24:38: Usunięto plik Rozmieszczenie fotoogniw-Dom Sportowca.pdf
2015-06-25 12:24:21: Usunięto plik opis-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-25 12:24:08: Usunięto plik Formularz oferty wraz z załącznikami.doc
2015-06-25 12:23:37: Dodano plik Kosztorys Ofertowy Instalacja Fotowoltaiczna.xls
2015-06-25 12:23:11: Usunięto plik Kosztorys Ofertowy Instalacja Fotowoltaiczna.xls
2015-06-25 12:21:13: Dodano plik SIWZ - MOSIR_Ogniwa+Pompa.pdf
2015-06-25 12:20:34: Usunięto plik SIWZ - MOSIR_Ogniwa+Pompa.pdf
2015-06-25 12:19:49: Dodano plik Ogłoszenie MOSIR instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltanicznych.pdf
2015-06-25 12:18:50: Usunięto plik Ogłoszenie MOSIR instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltanicznych.pdf
2015-06-25 09:06:27: Dodano plik Formularz oferty wraz z załącznikami.doc
2015-06-24 15:47:23: Dodano plik Schemat technologiczny 22.06.pdf
2015-06-24 15:44:56: Dodano plik SPECYFIKACJA Pompa ciepła.pdf
2015-06-24 15:44:17: Dodano plik schemat technologiczny - zasilanie elektryczne.pdf
2015-06-24 15:43:51: Dodano plik rzut-Rzut maszynowni.pdf
2015-06-24 15:43:26: Dodano plik Przekrój.pdf
2015-06-24 15:43:11: Dodano plik Opis pompa ciepła19.05.pdf
2015-06-24 15:42:55: Dodano plik Lokalizacja projektowanej tablicy TB-PC.pdf
2015-06-24 15:42:39: Dodano plik BIOZ.pdf
2015-06-24 15:42:09: Dodano plik 6.jpg
2015-06-24 15:41:50: Dodano plik 5.jpg
2015-06-24 15:41:28: Dodano plik 4.jpg
2015-06-24 15:41:02: Dodano plik 3.jpg
2015-06-24 15:40:41: Dodano plik 2.jpg
2015-06-24 15:40:21: Dodano plik 1.jpg
2015-06-24 15:39:55: Dodano plik SPECYFIKACJA MOSIR-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-24 15:39:35: Dodano plik rysunki-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-24 15:39:09: Dodano plik Rozmieszczenie fotoogniw-Dom Sportowca.pdf
2015-06-24 15:38:45: Dodano plik opis-ogniwa fotowoltaiczne.pdf
2015-06-24 15:38:10: Dodano plik Kosztorys Ofertowy Instalacja Fotowoltaiczna.xls
2015-06-24 15:37:41: Dodano plik SIWZ - MOSIR_Ogniwa+Pompa.pdf
2015-06-24 15:37:15: Dodano plik Ogłoszenie MOSIR instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltanicznych.pdf

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltaicznych na terenie MOSIR Sanok Szczegółowy zakres zadania obejmuje: -instalacja ogniw fotowoltaicznych (PV) szt.241 paneli,
o mocy 48kW -instalacja pompy ciepła szt.1, o mocy 56.1kW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: - Projektu budowlanego- Instalacji odzysku ciepła na potrzeby cuw budynku Dom Sportowca - Projektu wykonawczego- Instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku Dom Sportowca - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Kosztorysów ofertowych (stanowiącym podstawę wyliczenia wartości ofertowej) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..


TI.271.6.2015                           Data zamieszczenia w BZP: 24.06.2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltaicznych na terenie MOSIR Sanok.

 II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltaicznych na terenie MOSIR Sanok Szczegółowy zakres zadania obejmuje: -instalacja ogniw fotowoltaicznych (PV) szt.241 paneli,
o mocy 48kW -instalacja pompy ciepła szt.1, o mocy 56.1kW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: - Projektu budowlanego- Instalacji odzysku ciepła na potrzeby cuw budynku Dom Sportowca - Projektu wykonawczego- Instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku Dom Sportowca - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Kosztorysów ofertowych (stanowiącym podstawę wyliczenia wartości ofertowej) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9.

 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WADIUM

     Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z2007r. poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS w Sanoku konto nr: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego pok. Nr 34 Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści wadium (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 9.07.2015 r. do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.15. 10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

 III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

     III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zał. nr 2).

     III.3.2) Wiedza i doświadczenie

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        1. należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zał. nr 2). 2. należy przedłożyć wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia każdy, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone (zał. nr 4).

     III.3.3) Potencjał techniczny

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zał. nr 2).

     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        1. należy przedłożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 ). 2. należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, minimum: - 1 osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, - 1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych (zał. nr 5)

     III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        1. należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zał.nr 2). 2. należy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.należy przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1 000 000,00 zł.
4. należy przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. należy przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

     III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

        wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.

     III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

     III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

     III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

     III.4.3.2)

        zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

     III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

        lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 III.6) INNE DOKUMENTY

 Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 1. Wykonawcy występujący wspólnie powinni przedłożyć - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie. 2. Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa oraz oświadczeń (które należy złożyć w oryginale), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, a także tych podmiotów, na zdolnościach finansowych, których wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli
z dokumentów określających status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż
do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 5. Dokumenty sporządzone
w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

 SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

     1. Cena - 90

    2. Okres gwarancji - 10

 IV.3) ZMIANA UMOWY

 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.

 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.sanok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta
w Sanoku ul. Rynek 1, 38-500 Sanok - Wydział Inwestycji i RK.

 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sanok ul. Rynek 1.

 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Sanoku - jest dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego EOG 2009-2014.

 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Data składania ofert:
2015-07-09 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie MOSIR instalacja pompy ciepła i układu ogniw fotowoltanicznych 420.72 KbPlik PDF
2. SIWZ - MOSIR_Ogniwa+Pompa 905.99 KbPlik PDF
3. Formularz oferty wraz z załącznikami 101.00 KbPlik DOC
4. SPECYFIKACJA MOSIR-ogniwa fotowoltaiczne 159.95 KbPlik PDF
5. rysunki-ogniwa fotowoltaiczne 1.91 MBPlik PDF
6. Rozmieszczenie fotoogniw-Dom Sportowca 292.39 KbPlik PDF
7. opis-ogniwa fotowoltaiczne 11.00 MBPlik PDF
8. Rys. konstrukcyjne 1 1.37 MB
9. Rys. konstrukcyjne 2 1.14 MB
10. Rys. konstrukcyjne 3 1.31 MB
11. Rys. konstrukcyjne 4 1.35 MB
12. Rys. konstrukcyjne 5 1.65 MB
13. Rys. konstrukcyjne 6 721.10 Kb
14. BIOZ 4.06 MBPlik PDF
15. Lokalizacja projektowanej tablicy TB-PC 164.83 KbPlik PDF
16. Opis pompa ciepła19.05 119.04 KbPlik PDF
17. Przekrój 61.29 KbPlik PDF
18. rzut-Rzut maszynowni 175.89 KbPlik PDF
19. schemat technologiczny - zasilanie elektryczne 643.35 KbPlik PDF
20. Schemat technologiczny 22.06 607.56 KbPlik PDF
21. SPECYFIKACJA Pompa ciepła 368.97 KbPlik PDF
22. Ogłoszenie MOSIR zmiana treści SIWZ z dnia 26.06.2015 377.60 KbPlik PDF
23. Odpowiedzi na pytania z dnia 6.07.2015 1.45 MBPlik PDF
24. TB-PC - Schemat2 24.89 KbPlik PDF
25. Odpowiedzi na pytania z dnia 7.07.2015 937.16 KbPlik PDF
26. Kosztorys Ofertowy_MOSiR_Pompa+Ogniwa.xls 76.00 KbPlik XLS
Autor: Sanok Urząd Miasta
Data: 2015-06-24 08:00:00
Udostępnił: Adam Kasprzak
Data: 2015-06-24 15:35:54
Modyfikował(a): Piotr Bochnia
Data: 2015-07-07 14:06:58

Urząd Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
tel. 013 465 28-00
email: umsanok@ks.onet.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl